بیرانوند اول برای پرسپولیس آماده می شود بعد تیم ملی

ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس در خصوص تمرینات این تیم در اردوی اوکراین گفت: قبل از هر چیز از مسئولان باشگاه باید تشکر کنم که این اردو را برگزار کردند. شرایط تمرین و اردوی ما اینجا خوب است و تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم. اینجا بهترین شرایط برای کار کردن فراهم است.

وی ادامه داد: 3 دروازه‌بان ما تمرینات خوبی انجام می‌دهند و باید از آنها بابت تلاششان تشکر کنم. واضح است که آنها دوست دارند پیشرفت کنند. بیرانوند خودش را برای تیم ملی آماده می‌کند اما قبل از هرچیز او برای پرسپولیس آماده می‌شود. درباره بیرانوند و رادو لازم نیست زیاد حرف بزنم چرا که آنها حرفه‌ای هستند و می‌توانند در اروپا بازی کنند.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس تصریح کرد: تا بازی با نفت در سوپرجام دروازه‌بانان 100 درصد آماده خواهند شد. ما به اوکراین آمدیم تا آماده شویم تا برای سوپرجام، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حداکثر انگیزه را داشته باشیم.

پانادیچ در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر و رقبای پرسپولیس در این مسابقات خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در 5 هفته اول برنامه خوبی داریم و خواست قلبی‌ام این است در این 5 بازی حداکثر امتیاز را کسب کنیم اما به هر حال تا آخر فصل رقبای سرسختی مثل استقلال، سپاهان و ... داریم.