خط و نشان تیم لیگ برتری برای پرسپولیس و استقلال

علی عیسی‌زاده درباره اردوی دو هفته‌ای تیم صنعت نفت آبادان در ترکیه، اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم. 14 روز در ترکیه بودیم و بچه‌ها تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذشتند. از روز پنجشنبه هم اردویمان را در تهران برپا می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: پس از بازگشت از ترکیه با کادر فنی و بازیکنان صحبت کردم و همه‌ از اردو راضی بودند. آنها می‌گفتند امکانات خوبی در ترکیه داشتند و بازی‌های مفیدی انجام دادند. خوشحالم که توانستیم با یک تدارکات خوب، تیم را آماده مسابقات لیگ برتر کنیم.

عیسی‌زاده با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ هفدهم و مواجه شدن تیمش با قرعه‌ای نسبتاً سخت، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی است و جذابیت قرعه‌کشی هم به همین چیزهاست. قرعه ما سخت شد، اما حتماً خیری در آن است. هفته اول با استقلال بازی داریم، اما صنعت نفت هم خیلی خوب و آماده است. استقلال تیم بزرگی به حساب می‌آید و از بازیکنان و کادر فنی بزرگی بهره می‌برد. بازی‌های اول همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد و تیم‌ها معمولاً جا نمی‌افتند، اما امیدوارم تیم‌مان نتیجه بگیرد. هیچ فرقی برای ما ندارد که با استقلال بازی کنیم یا پرسپولیس؛ فقط باید ببریم.