آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاههای مشهور جهان/ امباپه در رئال، کاستا در یووه

نقل و انتقالات اروپا این روز ها وارد مرحله جدیدی شده است و باشگاه های بزرگ اروپایی بیشتر از گذشته در فکر خریدو فروش بازیکنان هستند. در چند روز گذشته سرانجام باقی تیم های بزرگ اروپایی وارد این بازار شدند تا جذابیت اخبار آن دو چندان شود.

لیگ جزیره

لیگ جزیره این روز ها شاهد صحنه رقابت چلسی و منچستر است . دو تیم گزینه های مشترک زیادی را مد نظر دارند و هر دو به دنبال جمع کردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند . اما در این میان تیمی هم مانند آرسنال در حال جمع کردن بهترین گزینه های موجود است تا سرانجام پس از چند سال ناکامی در لیگ جزیره بتواند طعم قهرمانی را بچشد.

چلسی

آنتونیو کونته حالا تمام تلاش خود را برای جذب بهترین ها فراهم کرده است. وی زمینه حضور باکایوکو را در لندن فراهم کرده و احتمالا تا چندی دیگر این بازیکن راهی چلسی شود. همچنین خبر می رسد بازیکنان بزرگی چون اوبامیانگ ، دنیلو و موراتاهم از چلسی پیشنهاد دارند. در این میان احتمال حضور دنیلو در چلسی بسیار بالاست و این بازیکن که قرار بود راهی یوونتوس شود احتمالا تا چند وقت دیگر به این تیم بپیوندد. تنها بازیکنی هم که از چلسی می رود لوتوس است که قرار شده به صورت قرضی راهی کریستال پالاس شود.

آرسنال

آرسنالی ها ها بر خلاف رقبای همشهری خود حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته اند و بازیکنان خوبی را جذب کرده اند . همچنین ونگر اجازه خروج بازیکنانی نظیر هکتور بیرین و سانچس را نداده تا تیمی بسیار خوب بسته باشد. تنها خروجی آرسنالی هم بنا به گفته رسانه های انگلیسی چمبرلین است . بازیکنی که ظاهرا با لیورپول به توافق نهایی رسیده است.

منچستر یونایتد

مورینیو که با آرامش بازار نقل و انتقالات را پیگیری می کند توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند و حالا هم به دنبال تعداد دیگری بازیکن است تا نقاط ضعف تیمش را پوشش دهد. الکسیس سانچس ، اریک وایر و ایوان پرسیچ بازیکنانی هستند که بیش از پیش به منچستر نزدیک شده اند .

لیورپول

تیم فوتبال لیورپول کمتر از دیگر تیم ها در بازار نقل و انتقالات حضور دارد و خبر ساز است با این حال این باشگاه تمرکز بیشتری بر روی استعداد های جوان دارد . دومنیک سولانکه بازیکن زیر 20 سال تیم ملی انگلستان یکی از همین بازیکنان جوانی بود که راهی لیورپول شد. همچنین خبر می رسد که ظاهرا چمبرلین با لیورپولی ها به توافق نهایی رسیده و این بازیکن تا چندی دیگر راهی این تیم می شود.

منچستر سیتی

گواردیولا کمتر از دیگر مربیان در این بازار حضور داشته است. این مربی اسپانیایی که در فصل گذشته نتوانست با تیم منچستر سیتی افتخاری کسب کند به دنبال بازیکنان کلیدی است . آخرین اخبار از این باشگاه حاکی از آن است که مندی مدافع کناری موناکو در رادار این تیم قرار گرفته است . همچنین شنیده شده گه بورونو زوکینی از این تیم جدا شده تا راهی ورونا شود .

لالیگا اسپانیا

باشگاه های اسپانیایی کم سر صدا تر از انگلیسی ها در بازار نقل و انتقالات فعالیت می کنند. دو باشگاه بزرگ بارسلونا و رئال مادرید کمتر از دیگر تیم ها مطرح در این بازار فعال بودند و هنوز ستاره بزرگی را جذب نکرده اند.

بارسلونا

سرمربی جدید کاتالونیایی ها سرانجام قصد دارد تا نخستین بازیکنش را جذب کند. کاتالونیایی ها تاکنون بیشتر تمرکز خود را بر روی حفظ بازیکنان گذشته خود گذاشته اند و اجازه خروج چند بازیکن از جمله متئو را هم داده اند .بارسایی ها قصد دارند تا در چند روز آینده بازیکنانی از جمله پائولینیو ، دیتمینیو و کاستاس مانولاس را جذب کنند.

رئال مادرید

رئالی ها از جمله تیم هایی بودند که در لیگ اسپانیا اقدام به جذب بازیکن کردند و با آن ها قرار داد امضا کردند . آخرین اخبار از رئال مادرید حاکی از آن است که ظاهرا مسئولان این باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب امباپه به کار بستند تا این بازیکن جوان را مانند دیگر ستاره ها به تیم خود بیاورند.

سری آ ایتالیا

باشگاه های ایتالیایی از همان ابتدا حضور نسبتا خوبی در بازار نقل و انتقلات داشتند اما بیشتر تمرکز خود را بر روی جذب بازیکنان داخلی گذاشته بودند. تنها باشگاهی که بیش از سایرین در این بازار تابستانی حضور داشت میلان بود . حالا هم خبر میرسد که سرانجام دیگر باشگاه های بزرگ ایتالیا از جمله اینتر و یوونتوس هم وارد این بازار شده اند.

یوونتوس

یووه ای ها که تاکنون کمتر از دیگر تیم ها در بازار نقل و انتقالات حضور داشتند سرانجام نخستین خرید اروپایی خود را انجام دادند . شب گذشته داگلاس کاستا از مونیخ راهی تورین شد تا در تست های پزشکی تیم جدیدش شرکت کند همچنین شنیده شده که برنادسکی و شزنی هم بازیکنانی هستند که یووه به توافق رسیدند و تا چندی دیگر با این تیم قرارداد می بندند.

میلان

میلانی ها از جمله باشگاه های اروپایی بودند که از همان ابتدا حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته اند آن ها هنوز هم بی خیال این بازار نشده اند و قصد دارند بازیکن بگیرند . از جمله بازیکنان مورد توجه میلانی ها لوکاس بیلیا است که هنوز با این تیم به توافق کامل نرسیده است. همچنین شب گذشته دوناروما با میلان تا سال 2021 تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم برای فصل آینده راحت شود.

اینتر

اینتری ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند سرانجام نخستین خرید خود را انجام دادند. بورخا والرو نخستین بازیکنی بود که در این تابستان نقل انتقالات به اینتر پیوست . وی پیش از این در فیورنتینا توپ می زد . همچنین شنیده شده تا چندی دیگر نایناگولان و نمینا مانیچ هم به این تیم بپیوندند.

لوشامپیونه فرانسه

تیم های فرانسوی کمتر از دیگر تیم های اروپایی در اخبار نقل و انتقالات شنیده می شوند . با این حال دو باشگاه پاری سن ژرمن و موناکو تیم هایی هستند که بازیکنان بزرگی را خرید و فروش می کنند.

پاری سن ژرمن

پاریسی ها سال گذشته پس از چند سال سلطه خود بر فوتبال فرانسه را از دست دادند با این حال آن ها به فکر آنند تا دوباره با بستن یک تیم قدرتمند حضور خوبی در مسابقات اروپایی و لیگ فرانسه داشته باشند. آخرین اخبار از این تیم حاکی از آن است که دنی آلوز مدافع سابق تیم های بارسلونا و یوونتوس به صورت رایگان راهی این تیم شده است همچنین شنیده شده که مسئولان این تیم پاریسی حاضر شده اند تا دوازده برابر دستمزد امباپه در موناکو را به وی بپردازند تا این بازیکن راهی پاریس شود.

موناکو

موناکو که توانست فصل گذشته کار های بزرگی انجام دهد و پس از چند سال به سلطه پاریسی ها در لیگ فرانسه پایان دهد ، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و در فینال جام حذفی حضور داشته باشد این روز ها شرایط خوبی ندارد . موناکویی ها از جمله تیم هایی هستند که بازیکنان زیادی را از دست داده اند و هنوز بازیکنی جذب نکرده اند . آخرین خبر ها از موناکو حاکی از آن است که دونادورنی تنها بازیکنی است که موناکو توانسته جذب کند.

بوندس لیگا

تیم های آلمانی هم از جمله تیم هایی بودند که حضور خیلی گسترده ای در بازار نقل و انتقالات نداشته اند. بایرن مونیخ تنها تیمی است که در جند روز گذشته از این لیگ خبر ساز بوده است .

بایرن مونیخ

بایرنی ها که برای سال آینده رویاهای بزرگی از جمله قهرمانی در اروپا را در سر دارند در دو روز گذشته یک بازیکن جذب کرده اند و یک بازیکن فروخته اند. داگلاس کاستا خروجی بایرنی ها بوده و خامس رودریگز هم بازیکنی بوده که به صورت قرضی برای دوسال راهی این تیم شده است.