پای قول و قرارمان با علی کریمی می مانیم

امیرحسین فشنگچی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: حدود 10 روز است که تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده ایم و در این مدت 2 بازی دوستانه هم انجام داده ایم. البته از لحاظ بدنی نسبت به سایر تیم های لیگ برترعقب هستیم که امیدوارم با تدابیر علی کریمی و دستیارانش، این امر به سرعت رفع شود.

او درباره مشکل مالکیتی باشگاه نفت تهران بیان کرد: چند سال است که صحبت انتقال تیم نفت به شهرهای دیگر مطرح می شود اما با این مسائل کاری نداریم چراکه تنها به دلیل مذاکراتی که با علی کریمی داشته ایم و اعتمادی که او به من و سایر بازیکنان نفت دارد، در تمرینات آماده سازی شرکت می کنیم. فکر می کنم سرمربی نفت با قدرت کارش را ادامه می دهد و در چنین وضعیتی ما هم پای قول و قرارمان با علی کریمی می مانیم.

هافبک تیم نفت تهران درمورد اردو نرفتن این تیم اظهار داشت: با توجه به فرصت محدودی که داشتیم، نتوانستیم به اردوی خارج از تهران یا خارج از کشور برویم اما نوشادی، بدنساز تیممان امکانات خوبی را فراهم کرده تا از لحاظ تمرینات هوازی مشکلی نداشته باشیم. امیدوارم این روند آماده سازی تا دیدار با پرسپولیس در سوپرجام و هفته اول لیگ برتر تداوم یابد.