توضیحات سرمربی سیاه جامگان درباره اردوی ترکیه

اکبر میثاقیان در خصوص اردوی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ترکیه و شرایط آماده‌سازی این تیم برای لیگ هفدهم اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود و توانستیم بهترین استفاده را ببریم. من بسیار راضی هستم و خوب توانستیم از امکانات کمپ استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در ترکیه از بخش خصوصی حمایت می‌شود و آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند و کمپ‌های خوبی می‌سازند. شما اگر ترکیه رفته باشید متوجه می‌شوید از تمام دنیا به این کشور می‌آیند و اردو می‌زنند. جایی که ما بودیم از کشور‌های آفریقایی هم آمده بودند تا خودشان را آماده کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره رسیدن به سقف برنامه‌های مدنظرش برای آماده‌سازی این تیم برای ورود به لیگ گفت: از لحاظ بازیکن هنوز کامل نیستیم و احتمالا یک یا دو نفر به تیم اضافه شوند. از لحاظ بدنی حدود ۷۰ درصد آماده هستیم و باید تا شروع لیگ حداقل به ۸۰ تا ۹۰ درصد برسیم.

وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم حداقل از فصل گذشته بهتر نتیجه بگیریم. اگر قرار باشد از الان فکر بقا باشیم کار خودمان را سخت می‌کنیم و به مشکل می‌خوریم. فصل گذشته کارم خیلی سخت بود و با جان کندن توانستیم تیم را حفظ کنیم. امسال هم برای حفظ تیم کار سختی داریم و باید اجازه ندهیم به هفته‌های آخر کشیده شود.