تمجید ویژه و جالب محسن مسلمان از آقای گل پرسپولیس

هافبک خوش‌تکنیکی که هرچند گلزن بزرگی نیست اما در بازیسازی تبحر زیادی دارد. مصاحبه ما با محسن مسلمان در اردوی اوکراین را بخوانید که خواندنی است.

* انتظارات از پرسپولیس در فصل جدید بالاست. در این رابطه چه فکری می‌کنی؟

به طور حتم لیگ هفدهم برای من، باشگاه و همه بچه‌های تیم مبارزه‌ای بزرگ است. خوب می‌دانیم انتظارات از پرسپولیس بالاست.

* بازگشت مهدی طارمی، رفیق صمیمی‌ات، را چطور ارزیابی می‌کنی؟

با حضور مهدی در تمرینات پرسپولیس جنس‌مان جور شده و امید هم به هواداران بازگردانده شده است. از حالا می‌زنیم برای قهرمانی و امیدوارم بتوانیم در فصل جدید انتظارات را برآورده کنیم.

* برانکو از محسن مسلمان چه انتظاری دارد؟ آیا در تمرینات حرفی می‌زند؟

برانکو حمایت زیادی از من کرده و یک مربی حرفه‌ای است. سرمربی تیم با همه بازیکنان حرف می‌زند و هر زمانی هم لازم بداند، با شاگردانش خصوصی گفت‌وگو می‌کند. برانکو از من می‌خواهد رابط خط دفاع و حمله باشم و بازیسازی کنم.

* به عنوان یک دوست و همبازی نه، بلکه به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، مهدی طارمی را چطور بازیکنی می‌دانی؟

او در زمین مسابقه از لحاظ تکنیکی فوق‌العاده است و همیشه خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. در کل بازیکن خاصی است که شاید هر 10 سال یکبار در فوتبال متولد می‌شود. سرعت، تکنیک و بازی هوایی طارمی بی‌نظیر است.

* طارمی در این فصل با مشکل مواجه نمی‌شود؟

نه، بعید می‌دانم. هرچند مهدی دیر به اردو ملحق شد اما تمرینات خود را به شکل انفرادی انجام داده و خیلی از نظر بدنی عقب نیست.

* رقیب اصلی پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هفدهم چه تیمی است؟

به نظر من سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال تهران رقیبان اصلی ما برای کسب عنوان قهرمانی هستند.

* استقلال این فصل بهتر است یا پرسپولیس؟ رقیب سنتی شما بازیکنان خوبی خریده است و...

باید لیگ شروع شود و بعد قضاوت کنیم. اسکلت پرسپولیس حفظ شده و چند بازیکن خوب هم به جمع‌مان اضافه شده‌اند. ما نباید روی استقلال تمرکز کنیم و فقط و فقط باید به فکر تمرینات و بازی‌های خودمان باشیم. سعی می‌کنیم روز به روز کنار هم بهتر و قدرتمندتر شویم.

* سوپرجام و شهرآورد دوستانه حواشی زیادی در این مدت به وجود آورده است. بازیکنان پرسپولیس دوست دارند در کدام‌یک به زمین بروند؟

برای ما بازیکنان فرقی نمی‌کند. همه ما تابع تصمیم باشگاه هستیم. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای نباید به این مسائل ورود کرده و باید فقط و فقط تمرین کنیم.

* بی‌تعارف نتیجه شهرآورد دوستانه مهم است یا نه؟

شهرآورد اسمش روی خودش است و دوستانه و تدارکاتی ندارد. این بازی هرچند دوستانه است اما برای ما و هواداران پرسپولیس مهم است و مطمئن باشید با تمام وجود به زمین خواهیم رفت.