گزینه هایی که منتظر تایید برانکو هستند

سرمربی تیم امید پرسپولیس درباره اینکه شرایط تیمش پس از حضور تعدادی از بازیکنان به تیم اصلی چگونه خواهد شد، گفت: «ما در ابتدا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استفاده از حسینی، حسین‌پور و اسدی داشتیم اما وقتی آنها به سرعت توانستند نظر آقای برانکو را جلب کنند، بلافاصله به فکر افتادیم تا وابستگی تیم را نسبت به آنها کم کنیم. شکی نیست با توجه به سطح فنی این نفرات، وقتی که حضور داشته باشند، کیفیت بالایی را ارائه می‌کنند ولی ترتیبی داده‌ایم که بدون آنها نیز دچار مشکل نباشیم و در پست آنها نفرات خوبی در اختیار داریم.»

مدافع سابق پرسپولیس درباره معرفی بازیکن به تیم بزرگسال می‌گوید: «آنها باید بتوانند آقای ایوانکوویچ را متقاعد کنند که در سطح بازی در پرسپولیس هستند و به نظر من آنها می‌توانند. شما گاهی یکسری پدیده را انتخاب می‌کنید که تکنیک خوبی دارند ولی با بسیاری مسائل فوتبال مثل ساختار و سیستم بازی و کارهای گروهی غریبه هستند و مربیان را کلافه می‌کنند اما این نفرات اینطور نیستند و می‌توانند ویژگی‌های بالای خود را نشان بدهند.»

عبدا... نژاد درباره اینکه آیا تعداد بازیکنانش در تیم اصلی به عدد 6 خواهد رسید، اضافه کرد: «دو، سه کاندیدای خوب داریم که آقای برانکو در بازی دوستانه‌ای که داشتیم آنها را دید. الان سیکل جابه‌جایی بازیکن تغییر کرده است. در گذشته تیم امید از تیم اصلی بازیکن می‌گرفت و حالا تیم امید به تیم اصلی بازیکن معرفی می‌کند.»