توصیه بازیکن با تجربه تراکتورسازی به جوانان

محمد ایرانپوریان درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: شرایط تیم مطلوب است. اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و این اردو به ما کمک کرد تا به شرایط آرمانی نزدیک شویم. بعد از بازگشت به تبریز هم تمرینات خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پشتِ‌سر گذاشتیم و خودمان را برای شروع مسابقات آماده می‌کنیم.

وی درباره شرایط خودش بعد از مصدومیت گفت: مصدومیتی که داشتم با تلاش پزشک تیم برطرف شد و الان نزدیک 10 روز است که به تمرینات گروهی اضافه شدم. در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت مصدومیت ندارم و برای آغاز لیگ لحظه‌شماری می‌کنم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به جوان شدن تیمش و عملکرد بازیکنان زیر 23 سال تاکید کرد: قطعا بازیکنان جوان ما با تلاشی که انجام می‌دهند رفته رفته به شرایط خوبی می‌رسند و اگر اینگونه تمرینات خود را دنبال کنند صد در صد باتجربه‌تر و پخته‌تر خواهند شد. امیدوارم از فرصتی که کادر فنی در اختیار آنها قرار داده، استفاده کنند و هم به پیشرفت خودشان و هم به تیم کمک کنند.

ایرانپوریان درباره قرعه سخت لیگ برتر افزود: مهم نیست که در هفته‌های اول با چه تیمی بازی می‌کنیم چراکه همه دیدارهایمان سخت هستند و اساسا قرعه لیگ برایمان فرقی ندارد. ما باید تمرکز خود را برای نتیجه‌گیری در کل لیگ بگذاریم تا قدرتمند ظاهر شویم.