خبری خوش برای هواداران سپاهان

برخی از بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال سپاهان به شرح زیر قراردادهای خود را در هیات فوتبال اصفهان ثبت کردند:

محمود کریمی مربی تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت یک فصل رسما ثبت کرد.

محمدرضا چلنگر مترجم  تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت یک فصل رسما ثبت کرد.

مهدی رحیمی بازیکن سهمیه امید تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت سه فصل ثبت کرد.

ژایرو رودریگرز بازیکن برزیلی تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت یک فصل ثبت کرد.

رضا دهقانی سهمیه امید تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت 3 فصل رسما ثبت  کرد.

ناصر قلاوند سهمیه زیر 23 سال تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت 2 فصل رسما ثبت کرد.

محمود قائد رحمتی بازیکن تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت 2 فصل رسما ثبت کرد.

رسول نویدکیا بازیکن تیم سپاهان با حضور در هیات فوتبال استان اصفهان قرارداد خود را با این تیم اصفهانی به مدت یک فصل رسما ثبت کرد.