سرخابی ها به دنبال راه حلی برای جلوگیری از جریمه لغو دربی!

در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره لغو و برگزارى دربى85 در رسانه ها منتشر شد در نهایت این دیدار در تاریخ تعیین شده یعنی ٣١ تیر ماه برگزار نشد تا بحث جریمه برای هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس از سوی مسئولان ورزشگاه بیله فیلد آلمانی به گوش برسد. جریمه 200 هزار یورویی که سرخابی ها در صورت به نتیجه رسیدن شکایت آلمانی ها باید آن را پرداخت کنند. البته در این میان مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس قصد دارند برای جلوگیری از جریمه شدن راه دیگری را در پیش بگیرند.

 در همین راستا با توجه به برگزار نشدن دربی 85 در تاریخ 31 (امروز)، مسئولان مربوطه در نظر دارند با ایده جدید به سراغ برگزارى این دربى در تاریخى جدید بروند.تاریخی که هنوز مشخص نیست مورد موافقت مسئولان سازمان لیگ و رییس کمیته  برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال قرار گیرد یا خیر.

2 تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در اولین دیدار هاى خود در لیگ برتر هفدهم به مصاف صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان مى روند اما با توجه به شنیده ها قرار است با رایزنى هاى حامی مالی و دیگر مسئولان، سرخابى ها اولین دیدار هاى لیگ برترى خود را لغو کنند تا اوایل مرداد ماه در آلمان به مصاف یکدیگر بروند.