آخرین خبر از دو بازیکن خروجی از لیست منصوریان

پادوانى، فرشید باقرى و فرشید اسماعیلى سه بازیکن تیم فوتبال استقلال که این روزها دوران مصدومیت خود را پشت سر مى گذارند، حدود 2 هفته دیگر به ترکیب استقلال بازمی گردند.

مصدومیت این ٣ آبى پوش باعث شده تا آنها در اولین دیدار لیگ برترى خود غایب باشند. اسماعیلى ،پادوانى و باقرى دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را از دست دادند و به این ترتیب کادر فنى استقلال باید به فکر جایگزینى مناسب براى این بازیکنان در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان باشد.

 یعقوب خط خورد؛ هرایر و کریمى در لیست خروج

طی چند روز گذشته صحبت جدایی یعقوب کریمى و محسن کریمى از استقلال مطرح شد اما مسئولان آبى پوش تا به این لحظه صحبتى درباره قطع همکاری با یعقوب کریمی  نداشته اند، در صورت ماندنی شدن کریمی، هرایر مى تواند گزینه خروج از تیم باشد. به این ترتیب یعقوب کریمی از لیست خروج تیم استقلال خط  خورد.

استقلالى ها درصدد هستند تا با پرداخت مطالبات مگویان این بازیکن را نیز همانند محسن کریمى در لیست خروج قرار دهند.

 زمان حضور 2 بازیکن استقلال در هیئت فوتبال

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است مسئولان استقلال در هفته جارى ٣٠ درصد مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. در همین راستا آبى پوشان پس از دریافت مطالبات خود قرارداد هایشان  را در هیئت فوتبال به ثبت مى رسانند.

 مجتبى جبارى و پژمان منتظرى 2 بازیکن استقلال زودتر از سایر بازیکنان و براى ثبت قرارداد طى امروز و فردا به هیئت فوتبال مى روند تا زمان برای صدورITC در دست باشد و منعى براى حضورشان در بازى اول لیگ هفدهم وجود نداشته باشد.

دیدار دوستانه امروز استقلال _بادران

طبق صلاح دید منصوریان قرار است بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بادران بروند.این دیدار تدارکاتی امروز ساعت 18:30 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی و پشت در های بسته برگزار می شود.

همچنین دیدار آبی پوشان مقابل بادران بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود.