توضیحات مدیر فنی استقلال درباره آخرین وضعیت ستاره های آبی پوشان

بهتاش فریبا در خصوص دیدار جمعه آینده تیمش برای صنعت نفت آبادان از هفته اول لیگ هفدهم گفت: صنعت نفت شرایط بسیار خوبی دارد، این تیم تغییرات زیادی داشته و از آمادگی بالایی برخوردار است. تنها مشکل ما گرمای آبادان است، اگر چه بازی ساعت ۲۱ برگزار می شود، اما برای بازیکنان ما سخت است که در آن شرایط آب و هوایی بازی کنند و باید نیروی خود را به گونه ای تقسیم کنند تا بتوانند ۹۰ دقیقه مقابل نفت بازی خوبی ارائه کنند.

مدیر فنی استقلال در خصوص صحبت های علیرضا منصوریان در مورد دکتر ستوده گفت: ما اردو را بدون حضور پزشک برگزار کردیم، البته یک پزشک به جمع ما اضافه شد ولی با توجه به آشنایی که دکتر ستوده با بازیکنان داشت، حضور او می توانست مفید باشد، ولی بنا به دلایلی او حاضر به آمدن با ما نشد و به شدت این موضوع همه را ناراحت کرد.

بهتاش فریبا در پاسخ به این پرسش که آیا بزرگان استقلال برای بازگشت دکتر با سرمربی تیم صحبت خواهند کرد یا خیر، گفت: باید بپذیریم که دکتر ستوده نباید چنین کاری می کرد، اما در خصوص کنار گذاشتنش این تصمیم سرمربی استقلال است و او باید درباره برگشت دکتر نظر بدهد. دکتر نوروزی و ستوده از استقلالی های قدیمی هستند، اما انتظار ما از ستوده این نبود که به یکباره ما را در یک اردوی مهم همراهی نکند.

وی در خصوص آمادگی مجتبی جباری نیز گفت: نمی دانم چرا همه فقط بر روی مجتبی زوم کرده اند، او در تست پزشکی ایفمارک شرکت کرد، جباری در اردو آماده بود، حتی ۲۵ دقیقه هم مقابل آرارات ارمنستان بازی کرد، کادر فنی کاملا از این بازیکن راضی است. دیگر زمان گذشته نیست که مردم ندانند بازیکن در چه شرایطی قرار دارد. این روزها فضای مجازی، کانال باشگاه، همه چیز را به طور آنلاین به مردم ارائه می کند و همه در این چند روز دیده اند که جباری پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرده و شرایط خوبی دارد.

مدیرفنی استقلال در خصوص بازگشت جباروف هم گفت: با توجه به قوانین کشور ازبکستان، او باید برای تمدید پاستورت و ویزایش به کشورش سفر می کرد، البته ما به او برنامه تمرینی داده ایم و او بزودی در کنار دیگر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: با تمریناتی که بازیکنان ما تا شروع لیگ هفدهم انجام خواهند داد امیدواریم بتوانیم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم و نتایج لازم را کسب کنیم.