آخرین وضعیت مصدومیت دو ستاره کشتی ایران

امیر توکلیان با بیان اینکه حسن رحیمی و کمیل قاسمی از قهرمانان پرافتخار کشتی آزاد ایران هستند، اظهار داشت: به هر ترتیب ما نمی توانیم از تجربه و توان این دو آزادکار عنوان‌دار در رقابتهای جهانی بهره ببریم، اما با همچنان منتظر انجام روند درمانی آنان و بازگشت دوباره آنها به ترکیب تیم ملی هستیم.

وی افزود: حسن رحیمی به هیچ عنوان شرایط حضور در مسابقات جهانی فرانسه را نداشت، چرا که پارگی مینیسک پای او باعث شده بود بارها در تمرینات با قفل شدن زانو و درد فراوان مواجه شود. او باید حتما جراحی کند تا بتواند دوباره به عنوان مرد اول وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی ایران بدل شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: کمیل قاسمی هم باید هر چه زودتر به درمان گردن خود بپردازد تا این مشکل برطرف شود. کمیل به عنوان پرافتخارترین آزادکار سنگین وزن ایران که علاوه بر عناوین جهانی، دو مدال المپیک را نیز در کارنامه دارد، همچنان از نفرات اصلی ما محسوب می شود که باید دوباره به روزهای اوج خود بازگردد.

توکلیان در پایان با اعلام اینکه این دو آزادکار می توانند تا پایان سال تیم ملی را همراهی کنند گفت: رحیمی و قاسمی تا جام جهانی ۲۰۱۸ آمریکا که اسفند ماه امسال برگزار می شود فرصت درمان و آماده سازی دارند و با توجه به شناختی که از این نفرات دارم مطمئنم می توانند تا آن مسابقات به جمع ما ملحق شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان روزهای ۳۰ مرداد تا ۴ شهریورماه در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار می شود و ملی‌پوشان تا حضور در این رقابت‌ها حدود یک ماه فرصت دارند تا تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کنند.