بازیکن سابق استقلال لژیونر می شود؟

بهنام برزای گفت که خودش را ناجی منصوریان نمی‌داند چراکه در آن مقطع همه بازیکنان خوب بازی کردند.

صادقانه بگو از اینکه از استقلال جدا شدی ناراحت نیستی؟

واقعیتش را بخواهید دلخوری‌ای ندارم، مربیگری سلیقه‌ای است و من هم پذیرفته‌ام که شاید فوتبالم به سلیقه آقای منصوریان نمی‌خورد. مطمئنا هضم این موضوع که دیگر در استقلال جایی ندارم بسیار برایم سخت است اما آن را باید بپذیرم و به مسیر پیشرفتم ادامه دهم.

ولی خیلی‌ها می‌گویند تو ناجی علیرضا منصوریان بودی و نباید اینطور با یکی از بهترین جوان‌های استقلال رفتار می‌شد.

این نظر لطف شماست اما من هرگز خودم را ناجی استقلال نمی‌دانم. در آن مقطع که شما می‌گویید همه بازیکنان فوق‌العاده بودند، هم‌قسم شده بودیم که استقلال را نجات دهیم و خدا را شکر که من هم نقش کوچکی در این اتفاق داشتم.

 ولی منظور ما بازی با سپاهان است که اگر گل دقیقه 93 تو نبود، شاید علیرضا منصوریان نیم فصل دوم را نمی‌دید.

اگر یادتان باشد در آن بازی یکی از بهترین بازی‌های فصل استقلال بود. سراپا حمله بودیم تا ثابت کنیم که چه تیم خوب و بزرگی هستیم. همه خوب بازی کردند از کاوه رضایی گرفته تا جابر انصاری و سایر بازیکنان نمایش بسیار خوبی داشتند و این تنها من نبودم که خوب بازی کردم.

اینکه تو تیم جدیدت را انتخاب نمی‌کنی، این شائبه را به وجود آورده که در لیگ‌برتر کسی اعتقادی به بازی تو ندارد.

اصلا اینطور نیست؛ من از چند تیم لیگ‌برتری پیشنهاد دارم اما هدفم را گذاشته‌ام که به اروپا بروم. می‌خواهم پیشرفت کنم و به بالاترین سطح فوتبال برسم و در حال حاضر شرایط سنی‌ام برای رسیدن به این موضوع خوب است. دیگر حرفی نمی‌ماند و من می‌خواهم شانس حضور در فوتبال اروپا را به دست بیاورم.

پیشنهاد تو از لیگ یونان است؟

نه، با تیم‌های چند کشور صحبت‌ کرده‌ایم و ان‎شاءالله ظرف دو، سه روز آینده تصمیمی می‌گیرم که به نفع فوتبالم باشم شما هم دعایم کنید.

حالا حضور تو در فوتبال اروپا صددرصد شده؟

نه، هیچ چیز صددرصد نیست و دوست دارم هواداران خوب استقلال این را بدانند که ریسک بزرگی کرده‌ام. اینکه فعلا با تیمی تمرین نمی‌کنم قطعا اتفاق خوبی نیست ولی ریسک کرده‌ام و از مردم خواهش می‌کنم که دعایم کنند.

در صورتی که با تیم‌های مورد نظرت به توافق نرسی آیا تیم‌های خواهان تو در ایران همچنان منتظرت می‌مانند؟

واقعیتش را بخواهید قول داده‌اند که برایم جا خالی کنند ولی باز هم می‌گویم که ریسک بزرگی کرده‌ام. ان‎شاءالله جایی می‌روم که بتوانم به بهترین اتفاق‌های فوتبالی دست پیدا کنم.

اینکه می‌گویند سردار آزمون برای انتخاب تیم به تو کمک می‌کند، درست است؟

نه اصلا. سردار دوست بسیار خوب من است و من از رده‌های پایه تیم‌ملی با هم هستیم ولی واقعا او نقشی در این انتخاب ندارد.

آیا با حضور احتمالی در فوتبال اروپا استقلال را فراموش می‌کنی؟

شما شاید ندانید ولی من از روز اولی که به استقلال آمدم برای تک تک تمریناتی که با این تیم انجام می‌دادم ذوق و انگیزه فراوان داشتم چه برسد به بازی کردن در این تیم. مطمئن باشید آنقدر خوب تمرین می‌کنم و آنقدر به جاهای بالا می‌رسم که روزی با قدرتی بیشتر از فصل پیش به استقلال برمی‌گردم و خودم را ثابت می‌کنم.