مربیگری کاپیتان سابق پرسپولیس در آلمان

مهدی مهدوی کیا درباره روز تولدش گفت: دوم مرداد امسال ۴۰ ساله شدم. طی دیروز و امروز خیلی ها به روش های مخلتف لطف و محبتشان شامل حال بنده شد و پیام های پرمهر و محبتشان را دریافت کردم. از همه آنها بی نهایت سپاسگزارم که به یادم بودند و روز تولدم را تبریک گفتند.

وی ادامه داد: بسیاری از همبازی های عزیز و بامعرفتم با انتشار پست در صفحه شخصی خود و یا با ارسال پیام تولدم را تبریک گفتند. این تبریک ها من را به یاد خاطرات قدیمی انداخت، خاطرات مشترکی که در تیم های باشگاهی و ملی با این عزیزان داشتم و یا در مقابلشان بازی کرده بودم. خیلی هایشان پیام هایی را منتشر کرده بودند که برایم تداعی کننده خاطرات بسیار ارزشمندی بود. از تک تکشان ممنونم و دست همه شان را به گرمی می فشارم و برایشان بهترین ها و سربلندی و سلامتی را آرزو می کنم. از بسیازی از بزرگان فوتبال هم سپاسگزارم که در روز تولدم لطف و محبتشان شامل حال من شد.

مهدوی کیا اضافه کرد: همچنین از پیشکسوتان عزیز و گرانقدر، رسانه های ورزشی و هواداران و همه اهالی فوتبال بی نهایت تشکر می کنم که به بهانه تولدم با انتشار خبر، گزارش، پست، گذاشتن کامنت و یا به روش های مختلف به یادم بودند. از این پیام ها انرژی گرفتم و خیلی از روزهای خاطره انگیزی که در فوتبال داشته ام برایم دوباره زنده شد. در صفحه شخصی ام پستی گذاشته و از همه عزیزان تشکر کردم اما نامی از کسی نبردم چراکه پیام های زیادی را دریافت کرده بودم و ممکن بود که نام خیلی ها از قلم بیفتد. دیشب متوجه شدم که خیلی از بازیکنان نسل فعلی فوتبال ایران و پرسپولیس هم با انتشار پست به من تبریک گفتند که از همه  این عزیزان هم ممنون و سپاسگزارم.

مهدوی کیا درباره فعالیت هایش در هامبورگ گفت: کلاس مربی گری B بوندسلیگا را اخیرا سپری کردم و در اینجا مشغول کار مربی گری هستم. از طرفی آکادمی کیا هم به فعالیت خود ادامه می دهد و برنامه های خوبی داریم که برادرم هادی هدایت فنی این تیم ها را بر عهده دارد و من هم با ایشان و همکارانش در ارتباط هستم و امیدوارم که بتوانیم به اهداف بلند مدتی که در این آکادمی داریم دست پیدا کنیم و اتفاقات خوبی در آن رخ بدهد.

کاپیتان اسبق تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: برای فوتبال ایران روزهای خوبی را آرزو می کنم و از همه هواداران، پیشکسوتان، همبازیانم و بازیکنان نسل فعلی پرسپولیس و دیگر تیم ها بار دیگر تشکر می کنم و امیدوارم که بتوانم باز هم در عرصه فوتبال و این بار در فوتبال پایه و مربی گری دینم را به فوتبال کشورم ادا کنم.