چرا بازیکن مورد علاقه منصوریان استقلالی نشد؟

حق دوست در خصوص شرایط بحرانی نفت تهران گفت: ما بلاتکلیف هستیم و نمی دانیم تکلیف نفت چه خواهد شد. تیم ما در حال حاضر پزشک و ماساژور ندارد و شرایط مالی هم به شدت بحرانی است. هر روز یک خبر می شنویم، برخی می گویند قرار است تیم را به باشگاه صبا واگذار کنند و برخی می گویند قرار است مالکان جدید به نفت تهران بیایند. ما بالاخره نمی دانیم با چه کسی باید صحبت کنیم و در حال حاضر هم هیچ کس جوابگوی ما در باشگاه نفت نیست.

حق دوست در مورد اینکه آیا قصد جدایی از نفت را دارد یا خیر می گوید: من در حال حاضر 4 پیشنهاد دارم ولی کسی در باشگاه نیست که با آن صحبت کنم و نمی دانم چکار باید بکنم. اگر باشگاه نفت موافقت کند و رضایتنامه را بدهد قصد جدایی از این تیم را دارم ولی متاسفانه نمی دانم با چه کسی باید صحبت کنم.

حق دوست می گوید: من از آقای تاج و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال خواهش می کنم که تکلیف نفت و بازیکنان را زودتر مشخص کنند. بازیکنان ما خرج خانواده هایشان را می دهند و تنها من با این وضعیت مواجه نیستم. واقعا این بلاتکلیفی آزارمان می دهد و نمی دانیم باید با چه کسی صحبت کنیم.

حق دوست در مورد جدایی از استقلال می گوید: وقتی فصل تمام شد باشگاه استقلال دو بار برای باشگاه نفت نامه زد و علیرضا منصوریان برای فصل جدید هم من را می خواست. متاسفانه هیچ کس در باشگاه نفت جواب نامه استقلال را نداد.