واکنش مربی استقلال به دردسر جدید آبی پوشان

محمد خرمگاه درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی در تمرینات داریم و بازیکنان در فرم خوبی به سر می‌برند. البته وضعیت مصدومان ما را اذیت می‌کند و تیم ما کامل نیست. بازیکنان در تمرینات بسیار خوب کار می‌کنند و برای شروع لیگ آماده هستیم.

وی ادامه داد: بازی اول همیشه سخت است. به ویژه آن که در اولین بازی باید با گرمای آبادان و تیم خوب صنعت نفت مبارزه کرده و بر هر دو غلبه کنیم. امیدواریم با یک بازی و نتیجه خوب لیگ را شروع کنیم. از تفکرات کادرفنی نفت آبادان شناخت داریم و بازیکنان این تیم هم همگی شناخته شده هستند. با این وجود، با شروع بازی شرایط هر دو تیم مشخص می‌شود. امیدوارم در اولین بازی شرایط به بهترین شکل برای ما پیش برود.

مربی استقلال درباره محرومان استقلال در این بازی گفت: امیدواریم هر سه بازیکن جوان‌مان را در این بازی داشته باشیم. تنها یک مدافع وسط داریم و دیگر مدافع ما مصدوم است. همچنین دو هافبک دفاعی ما که یکی از آنها شرایط بازی در خط دفاعی را داشت هم مصدوم است و به این بازی نمی‌رسد و به همین دلیل به بازیکنان خود برای این بازی نیاز داریم.

خرمگاه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در آستانه شروع لیگ هماهنگی مورد نظر کادرفنی میان بازیکنان تازه وارد و قدیمی ایجاد شده، گفت: سعی کردیم بازیکنان جدید و قدیمی را با یکدیگر از نظر تفکر، تاکتیکی و روانی هماهنگ کنیم و هر جلسه از تمرینات که می‌گذرد شرایط این بازیکنان بهتر می‌شود. در ترکیب خود بازیکنان جوان و با تجربه زیادی داریم و امیدواریم ترکیب این بازیکنان در روند نتیجه گیری به تیم ما کمک کند.