استقلالی‌ها دفاعیات خود را ارائه کردند

اسماعیل حسن زاده د درباره  پرونده استقلالی‌ها و محرومیت 3 بازیکن این تیم گفت: در مورد پرونده بازیکنان استقلال که به تیم ملی امید نرفته بودند امروز به دعوت باشگاه استقلال و موافقت فدراسیون فوتبال جلسه ای زودتر از موعد مقرر و پیش از آغاز مسابقات لیگ هفدهم برگزار شد و باید بگویم در این نشست آقایان افتخاری ،منصوریان ،عبدالهی سرپرست تیم و بازیکنان حضور داشتند. در همین راستا شکایت فدراسیون فوتبال، دپارتمان جوانان و سرپرست تیم ملی در این نشست قرائت شد و استقلالی‌ها نیز دفاعیات خود را ارائه کردند و ما نیز با بررسی و صبر و حوصله رای را به زودی صادر خواهیم کرد.

او درباره اینکه استقلالی‌ها اعلام کرده اند که این کمیته نامه‌های آنها را در نظر نگرفته است، گفت: ما نتیجه بررسی پرونده را در قالب رأی صادر می‌کنیم و درست نیست هم اکنون در این باره بخواهیم رأی را اعلام کنیم.به این ترتیب پس از بررسی رای را صادر می کنیم.

حسن‌زاده ادامه داد:آقایان افتخاری ،عبدالهی و منصوریان، دفاعیات خودشان را انجام دادند و حالا ما هستیم که باید این دفاعیات را بررسی و رأی نهایی را صادر کنیم.

او درمورد اینکه نظر مربیان تیم ملی این است که با حضور این بازیکنان تیم امید شکست را نمی پذیرفت گفت: یکی از دلایلی که فدراسیون از باشگاه استقلال شکایت کرده بود همین موضوع است . ارزش گذاشتن به تیم ملی باید در رأس اهداف فوتبالی باشگاه‌ها باشد و ما این مساه را از همه انتظار داریم. حضور در تیم ملی هم افتخار است و هم وظیفه.

رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به این سوال که رأی چه زمانی صادر خواهد شد، گفت: به زودی رأی را صادر می‌کنیم.