دلیل اصلی باخت استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

بهتاش فریبا در خصوص شکست استقلال مقابل نفت آبادان اظهارداشت: ما بد بازی کردیم و انصافاً در نیمه اول از لحاظ فنی ضعیف بودیم ولی باید این را هم بپذیریم وقتی 3 پست تیم ما برهم ریخته بود کادر فنی نمی‌توانست کاری انجام دهد.

وی افزود: ما تا ساعت 4 بعد از ظهر دیروز نمی‌دانستیم که از چه بازیکنانی استفاده کنیم و در ارتباطی که با مدیریت باشگاه داشتیم مرتب به ما اعلام می‌شد که ممکن است مشکلات حل شود و بازیکنان بتوانند بازی کنند در نهایت ساعت 4 بعد از ظهر دور هم جمع شدیم تا تکلیف تیم را مشخص کنییم و ارنج بازی را بچینیم.

مربی تیم استقلال تأکید کرد: وقتی تیم به زمین رفت در 20 دقیقه ابتدایی سردرگم بازی کردیم ولی با صحبت‌های بین دو نیمه تغییرات ایجاد شد و دیدید که مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفتیم اما بازی را واگذار کردیم ضمن آنکه نباید از گرمای هوا غافل شد. به نظر من در زمان مناسبی تلنگر خوردیم چون برنامه‌های ما حتی در بازی‌های تدارکاتی و تمریناتی که انجام دادیم در بازی روز گذشته پیاده نشد.

فریبا در خصوص عملکرد عظیم گوک گفت: این بازیکن جوان است و اتفاقاً در مورد او صحبت دارم حسن بازی روز گذشته ما اضافه شدن یک جوان به تیم استقلال بود. از نظر من گوک یکی از بهترین‌های تیم ما بود که یک توپ را از روی خط برگشت داد و در مورد صحنه پنالتی هم باید بگویم که شیمبا کارش را بلد است و او متخصص گرفتن پنالتی از این صحنه‌ها است.

وی ادامه داد: به جز 3 بازیکن محرومی که در ترکیب ما نبودند پادوانی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و مجتبی جباری که هنوز از نظر بدنی به شرایط 100 درصد نرسیده در ترکیب ما غایب بودند و نبود 8 بازیکن می‌تواند تاثیرگذار باشد. شما دیدید وقتی جباروف به زمین آمد بازی به سمت ما برگشت و اگر بازیکنان دیگر ما بودند قطعاً شرایط عوض می‌شد. مطمئن باشید در ادامه وضعیت تیم بهتر می‌شود و شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که استقلال برنده بازی‌ها باشد.

مربی تیم استقلال در خصوص اظهارات علیرضا منصوریان در نشست خبری شب گذشته گفت: منصوریان همه چیز را قانونی صحبت کرده و غیرقانونی عمل نکرده است، اگر قرار بود ما در دربی مقابل پرسپولیس به میدان برویم و یک مدافع وسطمان مصدوم می‌شد فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتاد؟ دقیقاً همین اتفاقی می‌افتاد که دیروز برای ما رقم خورد و ما یک بازیکن اصلی‌مان را در پست مدافع وسط داشتیم. شما می‌دانید ما در سخت‌ترین شرایط ممکن قبل از بازی با العین امارات امید نورافکن را به تیم امید دادیم و یک نفر در فدراسیون به ما نگفت که دست شما درد نکند، آن بازی را باختیم و مجبور شدیم 4 روز از خانه‌هایمان بیرون نیاییم اما آیا کسی از ما تشکر کرد.

وی ادامه داد: منصوریان روی قوانین حرف زده و قوانین را هم باشگاه استقلال ننوشته است. ما شنیده بودیم گفته‌اند نامه‌ای در کمیته انضباطی ارسال نکردیم ولی فکر می‌کنم در روزهای گذشته دیدید که نامه‌های ما به فدراسیون ارسال شد و حتی اعضای کادر فنی استقلال هم آن را امضا کرده بودند. اینکه این نامه‌ها چگونه به دست آقایان نرسیده خودش یک داستانی است.

فریبا در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: ما همیشه دوست داشته‌ایم با فدراسیون تعامل کنیم ولی به اعتقاد من آنها تیم ما را زخمی کردند. اگر به صحبت‌های من دقت کرده باشید در همان ابتدا گفتم از لحاظ فنی خوب نبودیم و باخت را به گردن فدراسیون نمی‌اندازیم ولی اگر نفراتمان بودند قطعاً شرایط فرق می‌کرد، در نهایت ما چک اول را به موقع خوردیم ولی مطمئن باشید در بازی‌های آینده با اضافه شدن مصدومانمان استقلال واقعی را خواهید دید.