انتقاد تند و شدید پیشکسوت استقلال از فدراسیون فوتبال/ وزیر پرسپولیسی است

پیشکسوت استقلال می‌گوید که فدراسیون فوتبال در ماجرای محرومیت این تیم "بی‌مهری" کرده است.

علی جباری درباره مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان که با شکست آبی‌های پایتخت همراه شد، بیان کرد: جدا از گرمی هوا و غیبت بازیکنان که در این شکست موثر بود، فکر می‌کنم تیم صنعت نفت در نیمه نخست استقلال را به خوبی تحت فشار قرار داد و با پرسینگ بالا مانع از نمایش استقلال شد. نبود بازیکنان مصدوم و محروم استقلال در این مصاف مشهود بود. با این‌حال این بازی اول بود و نمی‌توان آن را ملاک قرار داد و رویش مانور کرد. باید صبر کنیم تا دو سه هفته آینده همه بازیکنان آماده شوند و تیم روی غلتک بیافتد تا قضاوت کنیم. استقلال برنامه خاصی نداشت و دلیلش هم گرمی هوا و نبود چند بازیکن این تیم بود. به هرحال دست منصوریان در این بازی خالی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش محرومیت بازیکنان استقلال در شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان موثر بوده است، گفت: یک ایرادی که داریم این است که یک نفر را نداریم که حق و حقوقمان از فدراسیون را بگیرد. دو این که همیشه به استقلال بی‌مهری می‌شود. وزیر ورزش و جوانان پرسپولیسی است و دور و بری‌هایش هم پرسپولیسی هستند. نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند استقلال موفق باشد. این درحالی است که باید به استقلال و پرسپولیس با یک چشم نگاه شود. گودرزی وزیر قبلی هم به ما کم لطف بود. منصوریان درست می‌گوید که چرا باید بازیکنان ما محروم شوند؟ فدراسیون هم به ما کم لطف است. این کم لطفی همیشه بوده و هست.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: در کل ما نباید ضعف نشان دهیم و باید تلاش خود را انجام دهیم. ان‌شاءالله در بازی بعدی این نتیجه جبران می‌شود. ما منکر مشکلات داخلی تیم نمی‌شویم و قبول داریم که مقابل صنعت نفت آبادان خوب نبودیم ولی این را هم در نظر بگیرید که ما تغییرات زیادی داشته‌ایم. بهتر است از تیم حمایت کنیم. منصوریان مربی خوبی است و می‌تواند موفق باشد.