واکنش سرمربی سابق پرسپولیس به پیروزی شاگردان برانکو

تیم فوتبال نفت تهران امسال به عجیب ترین نحوه ممکن پای در مسابقات لیگ برتر گذاشت. حتی مشکلات عجیب این تیم در حالی که اولین بازی لیگ هم به اتمام رسیده هنوز پا بر جا است. با این وجود تیم فوتبال نفت تهران با همه این مشکلات در اولین بازی لیگ برتر خود موفق شد سپید رود رشت را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

حمید درخشان با اشاره به این مسابقه گفت: شرایط‌مان قبل از این مسابقه اصلا خوب نبود. بیشتر بازیکنان تا پنج بعد از ظهر در هیئت فوتبال درگیر ثبت قراردادشان بودند تا بتوانند در این بازی ما را همراهی کنند.

وی افزود: چند بازیکنی که در ترکیب اصلی بودند و حتی برای مسابقه گرم کرده بودند حتی نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند و من علت این موضوع را نمی‌دانستم، وقتی علت این مسئله را جویا شدم هر کدام بخاطر مشکلی مجوز بازیشان صادر نشده بود.  نه تنها از جمع نفرات اصلی بلکه از نیمکت هم چند بازیکن ما را خط زدند تا با سه بازیکن ذخیره در این مسابقه حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ابراز امیدواری کرد که تا بازی آینده کارت بازی سایر بازیکنانشان صادر شود تا مشکلی برای همراهی این تیم نداشته باشند. وی با اشاره به این موضوع اضافه کرد: ما از امروز پیگیر این مسئله هستیم تا مشکلاتی که برای صادر شدن کارت بازی بازیکنان‌مان مانع می‌شد را برطرف کنیم تا بتوانیم از بازی آینده آنها را در اختیار داشته باشیم.

وی در مورد پیش پرداخت‌هایی که قرار است به بازیکنان نفت شود، اضافه کرد: این موضوع به باشگاه  مربوط می‌شود و امیدوارم که در هفته جاری این پیش پرداخت ها به بازیکنان پرداخت شود.

درخشان در مورد وضعیت مالی باشگاه نفت گفت: من به این موضوع ورود نکردم و نمی دانم که این شرایط چگونه است اما مطمئنم که این مشکلات رفع خواهد شد تا مشکلی پیش روی ما برای ادامه لیگ نباشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد برنامه‌هایش برای تقویت تیم و جذب بازیکن خارجی اضافه کرد: ابتدا باید بدانیم که نقاط ضعف‌تیم‌مان  چگونه است و بازیکن داخلی یا خارجی بگیریم اما در این مدت اینقدر دغدغه داشتیم و درگیر مشکلات هستیم که به جذب بازیکن خارجی و جدید فکر کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تنها به نفت برای چهار مسابقه مجوز داده شده، تصریح کرد: من از این مسائل هیچ خبری ندارم و نمی‌دانم که اوضاع چگونه است.

درخشان در مورد اینکه آیا خریدار جدید پیش پرداخت بازیکنان را به حساب باشگاه ریخته است، اضافه کرد: هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم. کار من فنی است و به این مسائل ورود نمی‌کنم. در کل مسئولان باید پشتیبانی لازم را از تیم کنند. نمی‌شود که یکی را به امان خدا رها کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد در هفته دوم لیگ برتر تصریح کرد: بازی سختی در هوای گرم اهواز داریم و شرایط سخت است اما امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی در اهواز بگیریم و دست پر از این شهر بازگردیم.

درخشان با اشاره به عملکرد پرسپولیس هم در دیدار ابتدایی فصل برابر فولاد گفت: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و عملکرد قابل قبولی هم مقابل فولاد داشت امیدوارم شرایط خوب این تیم تداوم داشته باشد.