استقلال این باخت را ملاک قرار ندهد

در خصوص هفته اول لیگ هفدهم گفت: شرایط هفته اول با سایر هفته ها تفاوت بسیاری دارد، برخی تیم ها مثل نفت تهران تمرینات خود را دیر شروع کردند و برخی دیگر زمان مناسبی برای بدنسازی و کارهای تاکتیکی پیش فصل داشتند.

وی تاکید کرد: اتفاقات دیگری در ابتدای لیگ رخ داده است که شاید در لیگ های گذشته چنین مسائلی پیش نمی آمد. مصاحبه بازیکنان علیه مدیریت، حذف بازیکن، تنبیه انضباطی اینها اتفاقاتی است که به تازگی در فوتبال ما پیش می آید، اما در مجموع هفته اول لیگ راضی کننده بود، زیرا زدن ۲۰ گل در هفته اول برای فوتبال ما خوب بوده و باید آن را به فال نیک بگیریم.

ماجدی در خصوص دیدارهای انجام شده در هفته اول گفت: برخی تیم ها مثل سپاهان، سایپا و پرسپولیس خستگی در تیمشان وجود نداشت و بازی های خوبی را انجام دادند و شاهد گل های خوبی هم بودیم، اما برخی تیم ها هنوز به شرایط قانونی نرسیده اند و با تجربه ای که از فوتبال کشورمان داریم، تیم ها از هفته چهارم به بعد در شرایط ایده آل قرار می گیرند. خیلی ها می گفتند گرما باعث می شود تا بازی استقلال و صنعت نفت خوب نباشد، اما دو تیم دوندگی بی امانی داشتند و نشان دادند که تمرینات منظمی را انجام داده اند.

وی در مورد دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان نیز گفت: عملکرد استقلال تا حدودی خوب بود و نباید بگوییم چون باخته پس بازی خوبی انجام نداده است. چهار هفته اول لیگ برای همه تیم ها تقریبا یک شکل است، اما متاسفانه شرایط استقلال برای این دیدار بسیار دشوار بود. تا لحظاتی قبل از شروع بازی، کادر فنی هنوز نمی دانست چه کسی باید به زمین برود و این برای این تیم بزرگ بسیار بد بود. مهره های استقلال به سرعت جابه جا شدند و چند بازیکن که قرار نبود بازی کنند، در ترکیب اصلی جای گرفتند، اما نباید از بازی خوب صنعت نفت هم به سادگی بگذریم، خصوصا کرار جاسم که در نیمه اول عالی بود و توانست هم زمینه ساز پنالتی نفت باشد و هم زننده گل. گرچه در نیمه دوم شرایط آب و هوایی باعث شد بازی تا حدودی کیفیت خود را از دست بدهد، اما با تمام این مشکلات اعتقاد دارم بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و مطمئن هستم استقلال در هفته های بعد و با رسیدن بازیکنان محروم و مصدومش می تواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

میرشاد ماجدی در پاسخ به این پرسش که برخی ها از «عظیم گوگ» جوانی که روز گذشته مقابل نفت بازی کرد انتقاد می کنند، گفت: مخالف انتقاد کردن از این بازیکن هستم. او تنها سال گذشته ۱۰ دقیقه برای استقلال بازی کرد، مطمئنم اگر مجید حسینی می توانست بازی کند، عظیم گوگ رنگ زمین را هم نمی دید، اما این جوانی که تجربه بازی نداشت عملکرد نرمالی از خود نشان داد. خیلی خوب نبود، بد هم نبود و فکر می کنم اگر تجربه بالایی کسب کند، مطمئنا آینده خوبی در فوتبال ایران خواهد داشت.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که در مجموع عملکرد هفته اول را چطور دیدید، گفت: هفته اول به اعتقاد من عالی بود و مطمئن هستم اگر لیگ مثل سال گذشته تعطیلی نداشته باشد، فوتبال خوبی را از تیم ها شاهد خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران استقلال صبور باشند، این باخت را ملاک قرار ندهند و در بازی های آینده تیمشان را حمایت کنند.