آقایان! سوءاستفاده نکنید، الکی هم دنبال «کلمه» از مصاحبه ما نباشید

 آقای گل معتقد است یکسری افراد از لابه‌لای مصاحبه او و محسن مسلمان دنبال کلماتی می‌گردند تا از آن سوء استفاده کنند و مهندس هم حرف‌هایش را تأیید می‌کند و... بهتر است خودتان گپ و گفت دیروز ما با مهدی طارمی و محسن مسلمان را بخوانید تا بهتر متوجه شوید.

* اوضاع و احوالت این روزها چطور است؟

‌طارمی: خوب نیست. متأسفانه برخی‌ها به دنبال تخریب من و محسن (مسلمان) هستند. می‌خواهند ما را به خیال خودشان خراب کنند و انگشت روی کلماتی می‌گذارند که پس از بازی با فولاد خوزستان گفتیم.

* همان بحث خیریه و...؟

مسلمان: ببینید، من و مهدی آن حرف‌ها را زدیم چون خسته شده بودیم. می‌خواستیم توضیحاتی خطاب به هواداران باشگاه ارائه بدهیم. منظورمان از خیریه این نبود که تا حالا مفتی برای پرسپولیس بازی کردیم. من و محسن امروز هر چی داریم اول لطف خداست و بعد هواداران با معرف پرسپولیس.

(طارمی رشته کلام را به دست می‌گیرد) از دوستان می‌خواهم از کلمات ما سوء استفاده نکنند، الکی هم دنبال کلمه از لابه‌لای مصاحبه ما نباشند چون این شیوه کهنه شده است. من و محسن هرگز به فکر تخریب پرسپولیس یا منت گذاشتن بر سر این تیم بزرگ نبوده و نیستیم بلکه این باشگاه پرسپولیس است که بر سر ما منت دارد. همان‌طور هم که محسن گفت هر چی داریم لطف خدا و طرفداران تیم است که روز پنج‌شنبه گذشته هم با تشویق‌های خود ثابت کردند چقدر این روزها به هم نزدیک هستیم.

* جداً؟ این طوری فکر می‌کنید؟

طارمی: فکر نمی‌کنیم بلکه حقیقت محض است. هواداران می‌دانند اهل دودوزه بازی یا دروغ و کلک نیستیم. حرف حق را می‌زنیم ولو آن که به ضررمان تمام شود. (این بار مسلمان وسط حرف طارمی می‌آید) می‌دانیم همین زبان ما دردسر زیادی دارد اما تغییر روش نمی‌دهیم یعنی نمی‌توانیم خودمان را تغییر بدهیم.

* می‌توانستید سکوت کنید. خیلی‌ها در این فوتبال خودشان بی‌خیالی طی می‌کنند و اتفاقات را نادیده می‌گیرند تا به پول قراردادشان برسند و...

مسلمان: من روز بازی با فولاد هم گفتم، شخصیتی‌ ترسو ندارم و حرفم را رودررو می‌زنم؛ توقع هم دارم بقیه رودررو با من حرف بزنند. مهدی هم چنین شخصیتی دارد. کاش آقایان وجود داشتند روبه‌روی ما حرف‌شان را می‌زدند.

* سؤال ما را جواب ندادی؟

مسلمان: نمی‌توانستیم چشم‌های‌مان را ببندیم و خودمان را به خواب بزنیم. در مرام و مسلک ما نیست. خدا را صد هزار مرتبه شکر که بردیم وگرنه دوستان...

* چه می‌شد؟ شکست را گردن شما دو نفر می‌انداختند؟

طارمی: صددرصد! ولی از آنجایی که خدا جای حق نشسته است ما بردیم. آن روز تماشاگران پرسپولیس ما را شرمنده کردند. با تشویق‌های خود نشان دادند چقدر فهمیده هستند و می‌دانند حرف ناحق نزدیم. فرق دوز و کلک و صداقت را خوب می‌دانند.

* هنگام تعویض و قبل از نشستن روی نیمکت به سمت طرفداران پرسپولیس رفتی و تعظیم کردی؟

طارمی: وظیفه‌ام بود. هنوز هم به تماشاگران فهیم پرسپولیس تعظیم می‌کنم. حساب طرفداران پرسپولیس از بقیه جداست. بگذارید یک چیز به شما بگویم!

* راحت باش!

طارمی: روز بازی با فولاد خوزستان از عملکرد خودم راضی نبودم. با توجه به اینکه در تمرینات پیش‌فصل حضور نداشتم از آمادگی بدنی لازم برخوردار نبودم ولی یکی از بهترین روزهای فوتبالی‌ام در پرسپولیس رقم خورد. هواداران پرسپولیس با تشویق‌های خود مرا شرمنده کردند. همان جا به خودم قول دادم باید یک کاری برای این طرفداران انجام بدهم.

* محسن! تو هم حسابی تشویق شدی؟

مسلمان: بله، تماشاگران امروز و تا همیشه در قلب من و مهدی جای دارند. روی این عشق نمی‌توان قیمت گذاشت. می‌خواهم حرف مهدی را کامل کنم. آن روز ما حرفی از روی ناراحتی زدیم و برخی‌ها به دنبال سوء استفاده از آن هستند ولی وقت خودشان را تلف می‌کنند. هوادار واقعی پرسپولیس با شعورتر از این حرف‌هاست. او عملکرد من و مهدی را در دو، سه سال اخیر دیده است.

* آقامهدی، آن لحظه‌ای که سمت هواداران پرسپولیس رفتی چه احساسی داشتی؟

طارمی: قابل توصیف نیست. من و محسن عاشق پرسپولیس و طرفداران آن هستیم که در آسیا بی‌نظیر هستند. این احساس را به شخصه از همان روزهای اول بازی در پرسپولیس به دست آوردم. هنوز هم هنگام بازی در ترکیب پرسپولیس هیجان‌زده‌ام چون با قلبم بازی می‌کنم. (محسن ادامه می‌دهد) مهدی هم فوتبالش احساسی است و هم خودش. من هم تقریباً شبیه او هستم. همه دلخوشی ما پرسپولیس است و این که روز بازی فرا برسد و بتوانیم در زمین کاری کنیم که باعث خوشحالی طرفداران شویم. هواداران هم چنین شرایطی دارند. هر هفته به استادیوم می‌آیند که سر کیف بیایند و باور کنند که قهرمان هستیم.

* بی‌تعارف خودت را جای طرفدار پرسپولیس گذاشتی؟

طارمی: هنوز هم طرفدار پرسپولیس هستم و خودم را جدا از آنان نمی‌دانم. پرسپولیس بزرگترین تیم ایران است اما یک عده نمی‌خواهند ما قهرمان شویم!

* چه کسانی؟!

مسلمان: به زودی نقاب‌ها برداشته و دست این افراد برای مردم رو می‌شود. افرادی که لابه‌لای حرف‌های من و مهدی دنبال کلمه‌ای می‌گردند تا ما را رو‌به‌روی هواداران قرار بدهند در حالی که ما کنار هم هستیم.

* این حواشی مانعی برای دفاع از عنوان قهرمانی نیست؟

مسلمان: مطمئن باشید با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها و بدخواهانی که داریم بار دیگر قهرمان لیگ برتر خواهیم شد. روز پنج‌شنبه هواداران پرسپولیس باعث شدند من و مهدی احساس تنهایی نکنیم و همین رفتار انگیزه ما را برای تکرار قهرمانی و موفقیت صدبرابر کرد.

* مهدی طارمی هم چنین احساسی دارد؟

طارمی: صددرصد! روز بازی با فولاد و پس از تشویق هواداران تصمیم گرفتم همه وجودم را در زمین بگذارم تا پرسپولیس برنده شود. طرفداران پرسپولیس مرا تحریک کردند که هر چه زودتر آماده شوم و محبت آنها را جبران کنم. می‌خواهم به کمک محسن و بقیه بچه‌ها آنقدر گل بزنم که هواداران غرق در شادی و خوشحال شوند. (محسن مسلمان ادامه می‌دهد) تمام پرسپولیسی‌ها آسوده خیال باشند که من هم مثل مهدی بهترین عملکرد را در فصل جدید خواهم داشت. شعار نمی‌دهم بلکه با تمام وجود می‌گویم من و مهدی طارمی جان‌مان را برای موفقیت پرسپولیس می‌دهیم.