کاشف سردار پیشنهاد لاتزیو را تکذیب کرد

 هیاهوی چند هفته گذشته پیرامون انتقال سردار آزمون به لاتزیو با رقم وسوسه کننده 20 میلیون یورو باعث شد تا این ستاره ایرانی بیش از پیش در بازگشت به کازان در دید قرار بگیرد و انتظارات از او برای درخشش در ترکیب روبین بالا برود. سردار که در دو هفته ابتدایی نتوانسته بود مانع شکست این تیم شود بعد از فشارهای کاذب روحی و روانی در هفته سوم با ورود به زمین در نیمه دوم پایه گذار اولین برد کازانی ها شد.


نمایش درخشانی که تعریف و تمجید سرمربی روبین کازان از سردار را در پی داشت. قربان بردی اف در گفتگوی بعد از بازی با آرسنال تولا گفت:« تیم ما در این فصل با دگرگونی گسترده ای چه در ترکیب چه در افکار تاکتیکی روبرو شده و نیاز به زمان دارد تا خودش را پیدا کند درست مثل بازیکنان جدید. من می دانم که انتظارات از خریدهای جدید بالاست به خصوص از سردار آزمون اما باید این واقعیت که آنها نیاز به زمان دارد تا با تغییرات کنار بیایند را فراموش نکنیم».

سرمربی روبین کازان در ادامه همه شایعات اخیر پیرامون فروش آزمون را تکذیب کرد و افزود:«ما در این هفته ها تنها در حد حدس و گمان از پیشنهاد لاتزیو شنیدیم و در عمل هیچ پیشنهاد رسمی از باشگاه ایتالیایی برای مذاکره پیرامون فروش آزمون روبرو نشدیم بنابراین وقتی چیزی جدی نیست نباید در خصوص شایعات تمرکز خودمان را از دست بدهیم».


سردار آزمون در حضور یک نیمه ای خود برای روبین کازان علاوه بر این که روی گل اول تیمش با حرکت بدون توپ تاثیرگذار بود بلکه با گرفتن یک پنالتی در دقیقه 74 توانست زمینه گل دوم و برتری کازانی ها را نیز فراهم کند تا با دریافت نمره 7 از سوی رسانه های روسی جزو بهترین نفرات این تیم در راه کسب اولین برد فصل قرار بگیرد.