گلایه نصرتی از مسئولان گسترش و کمالوند

محمد نصرتی درباره اینکه چه شد از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال منصرف شد و به نفت تهران پیوست و همچنین برد دور از انتظار این تیم مقابل سپید رود رشت اظهار داشت: 2 فصل پیش در گسترش فولاد مصدوم شدم. با اینکه تزریق آمپول باعث تشدید مصدومیتم می‌شد اما به خاطر منافع تیم و برخی فشارها که وجود داشت این کار را انجام دادم. پس از پایان فصل جراحی کردم اما آنچه انتظار نداشتم این بود که مسئولان باشگاه و فراز کمالوند مرا به امان خدا رها کنند.

وی افزود: یک فصل بعد یعنی فصل گذشته دوستان در گسترش فولاد تنها لطفی که به من کردند این بود که اجازه دادند کنار تیم تمرین کنم و کم‌کم شرایط مسابقه را پیدا کرده و حتی در 2 بازی تدارکاتی هم به میدان رفتم. در چنین شرایطی حاضر که مسئولان باشگاه با من قراردادی مشروط ببندند اما آنها این کار را انجام ندادند و همین موضوع باعث شد که هفته پنجم به پیشنهاد جدی خود از ماشین‌سازی پاسخ مثبت بدهم. ماشین سازی از نظر مهره تیم خوبی بود اما یکدست نبود و هارمونی خوبی نداشت.

مدافع پیشین گسترش فولاد تصریح کرد: پس از این موضوع شرایط طوری شد که به گسترش فولاد برگردم و 6 یا 7 بازی هم انجام دهم. متاسفانه در این بازگشت کسانی از درون خود باشگاه و تیم مرا با این عنوان که فوتبالم تمام شده می‌زدند و این درحالی بود که در 6 یا 7 بازی که من برای گسترش انجام داده بودم تیم باخت نداشت و آمار هم چیز دیگری نشان می‌داد.

وی تاکید کرد: این حرف و حدیث‌ها باعث شد تا انگیزه بالایی در من ایجاد شود که حتما باید یک فصل دیگر بازی کنم. وقتی کمالوند رفت و لوکا آمد، با توجه به اینکه در گذشته هم خود بوناچیچ همراه خود مرا به النصر برده بود، به من اعتقاد داشت و در گسترش ماندم اما پیش آمدن یک اردوی خارجی و اینکه من نتوانستم به دلیل مشکل مالیاتی از کشور خارج شوم باعث شد تا عذر مرا بخواهند. این موضوع و اینکه شرایطی پیش آمد تا واقعا فساد در فوتبال را حس کنم باعث شد تا تصمیم بگیرم اگر پیشنهاد خوبی نداشته باشم از فوتبال خداحافظی کنم. یعنی حاضر نبودم و نیستم به هر قیمتی بازی کنم.

مدافع تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: پیشنهاد نفت را پیشنهاد خوبی دیدم و انگیزه شخصی زیادی داشتم که در تیم ریشه‌داری مثل نفت نشان دهم تا فوتبالم تمام نشده است و اصلا به شرایط مالی این باشگاه توجه نکردم. این تیم درحال حاضر ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است که اگر مشکلات مالی آن حل شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. چون مشکلات فعلی در دراز مدت باعث می‌شود  مخصوصا روی تمرکز بازیکنان جوان تاثیر بگذارد.

وی درباره اینکه آیا فکر می‌کردید بتوانید سپیدرود را در هفته نخست لیگ شکست دهید، گفت: تا سوت آغاز بازی 4 یا 5 بار ترکیب تیم به دلیل صادر نشدن کارت بازی برخی بازیکنان تغییر کرد و ما استرس بازی را نداشته و بلکه استرس داشتیم آیا می‌توانیم بازی کنیم یا نه. 3 بازیکن ما بدون گرم کردن در بازی حضور پیدا کردند و ما اصلا با توپ‌های جدید تمرین نکرده بودیم. در چنین شرایطی فکر نمی‌کردیم بازی را ببریم اما پس از آنکه در جریان بازی حریف را ارزیابی کرده و کنترل بازی را بدست گرفتیم با وجود اینکه در دقایق ابتدایی بازی گل خوردیم اما به این نتیجه رسیدیم که می توانیم این تیم را شکست دهیم. در واقع پس از خوردن گل بازیکنان باتجربه تیم اجازه ندادند شیرازه تیم از هم بپاشد.

نصرتی درباره بازی این تیم در هفته دوم مقابل فولاد در اهواز هم تصریح کرد: تیم ما از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد و وقفه‌ای که در لیگ در اوایل شهریور ایجاد می‌شود فرصت خوبی است تا بدنسازی کنیم. فولاد تیم خوبی است و گرمای شدید اهواز هم کار ما را سخت می کند اما مطمئن باشید مقابل فولاد از پیش بازنده نیستیم و برای کسب امتیاز به اهواز می‌رویم.

وی درباره حضور علی کریمی به عنوان سرمربی در نفت تهران هم گفت: کریمی در سه هفته‌ای که در نفت کار کرد زحمات زیادی برای تیم کشید و نظر شخص من این است که با توجه به شناختی که از علی کریمی دارم و همچنین پتانسیلی که او در عرصه مربیگری دارد بهتر است او کارش را در باشگاهی شروع کند که ثبات داشته و درگیر مسائل حاشیه‌ای نباشد.