برانکو: استحقاق من بیشتر از دایی و منصوریان بود

برانکو بعد از دریافت جایزه بهترین مربی فصل شانزدهم  اظهار کرد: این سومین جایزه ام در طول مربیگری ام است و از این بابت خوشحال هستم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به طور حتم بازیکنانم استحقاق این جایزه  ها را دارند و من بدون کمک دستیارانم نمی توانستم در امر مربیگری در پرسپولیس موفق باشم. خوشحالم که در کنار کاندیدهای دیگری همچون منصوریان و دایی  توانستم بهترین مربی لیگ برتر شوم. 

برانکو بیان کرد: این جوایز به من و بازیکنان  پرسپولیس نشان داد که باید تلاش خود را بیشتر کنیم و وظیفه خود را به نحو احسن انجام بدهیم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از کدامیک از سه جایزه ای که دریافت کرده بیشتر رضایت داشته بیان کرد: هر کدام به نوعی برایم شیرین بودند. به هر حال افتخار می کنم که در سه کشور با آداب و رسوم متفاوت جایزه گرفتم و هر کدام اهمیت خاصی دارد. البته مهمترین نتایج و مقام تیمی را با پرسپولیس کسب کردم و باعث خوشحالی هواداران شدیم. 

 وی درباره اینکه کدامیک از مربیان شایسته دریافت این جایزه بودند، بیان کرد: علی دایی  به علت کسب قهرمانی جام حذفی با نفت تهران شایسته دریافت این جایزه بود. منصوریان هم فصل خوبی به خصوص در نیم فصل دوم  با استقلال داشت  اما استحقاق من نسبت به این دو مربی برای انتخاب بهترین مربی بیشتر بود چرا که تیم پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کردم.

برانکو درباره بازی حساس با الریان قطر بیان کرد: به نظرم این بازی خللی در کارمان ایجاد نمی کند چرا که همه بازیکنان انگیزه دارند و آماده این بازی هستند. به هر حال حیف است که هواداران در این بازی حضور ندارند چرا که آنها همواره یار دوازدهم بودند و آنها هم استحقاق دریافت این جایزه را داشتند. بی پولی و مصدومیت بازیکنان اهمیتی ندارند و ما با حداکثر توان به مصاف الاهلی عربستان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره اظهارات منصوریان در مورد برگزار نشدن دربی آلمان خاطر نشان کرد: ما دربی را برای هواداران بازی می کنیم و از موضوع مطرح شده اطلاع چندانی ندارم.  

وی درباره فشردگی بازیها به علت بازیهای تیم ملی خاطر نشان کرد: طبیعی است که بازیکنان را  برای رقابتهای لیگ برتر باید آماده کنیم و تصمیم نهایی برای آماده سازی تیم ملی بر عهده کی روش است  و من صحبتی در این باره ندارم.