تراکتورسازی در انتظار حکم فیفا

یان رمزی مدافع- هافبک فیلیپینی که در لیگ پانزدهم پیراهن تراکتورسازی را نیم فصل برتن کرد، از این باشگاه به فیفا شکایت کرده است. حکم اولیه کمیته انضباطی فیفا درباره شکایت رمزی زمستان سال گذشته به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ شد و طی آن باشگاه تبریزی باید مبلغی در حدود 135 هزار دلار به ملی پوش فیلیپینی پرداخت کند.

رمزی که چندی قبل مدعی شده بود باشگاه تبریزی هیچ توجهی به حکم فیفا نکرده و این موضوع واکنش مدیر حقوقی این باشگاه را در پی داشت، همچنان معتقد است تراکتوری ها به درخواست هایش بی توجه هستند.

رمزی در این خصوص گفت: «شاید باورتان نشود اما باشگاه تراکتورسازی هنوز از رسیدگی به پرونده شکایت من در فیفا اجتناب می کند. من برای توافق با باشگاه درخواست دادم اما آنها مرا نادیده گرفته اند. این مساله واقعا برای من متاثر کننده است و قطعا با ادامه این شرایط اقدام قوی تری از سوی فیفا انجام خواهد شد.»

وی افزود: «مسئولان تراکتورسازی در صحبتی که چندی قبل داشتیم موافقت کردند که همه چیز را درست کنند اما تا این لحظه هیچ اقدامی انجام ندادند. قطعا فیفا با همکاری وکیلم تصمیم درستی می گیرد.»

رمزی در پایان تاکید کرد حکم فیفا درباره شکایت او از تراکتورسازی هفته آینده صادر خواهد شد. حکمی که شاید کسر امتیاز از تراکتورسازی باشد و در این صورت باشگاه را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد کرد.