آقای منصوریان کاش یک ماه پیش می گفتی مگویان را نمی خواهی!

ادموند اختر درباره اینکه با اعلام پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال، هرایر مگویان در لیست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفته است، اظهار داشت: آقای منصوریان، دوست و هم‌بازی سابق من، ای کاش یک ماه پیش می‌گفتی که مگویان را نمی‌خواهید، یک ماه پیش که خواهش کردیم و گفتیم از اینکه او را نخواهید، استقبال خواهیم کرد. آقای توفیقی امروز بند و آیین‌نامه نشان می‌دهد، اما ما استقلالی هستیم و دنبال بند و آیین‌نامه نیستیم.

وی افزود: یک هفته از آغاز لیگ گذشته و نامه زده‌اند که مگویان را نمی‌خواهند. اگر سرمربی تیم او را نمی‌خواست، چرا یک ماه پیش این کار را نکرد تا این بازیکن راحت بتواند تیم دیگری را انتخاب کند؟ آقای منصوریان! انسانی است که بازیکنی در کوران مسابقات در لیست مازاد قرار بگیرد؟ آیا الان می‌تواند به تیم دیگری برود؟

مدیربرنامه‌های ایرانی مگویان خاطرنشان کرد: امروز به توفیقی گفتم که سه سال است برادری‌مان را ثابت کرده‌ایم و منتظریم باشگاه قدمی برداشته و بدهی‌های سه سال گذشته‌اش را پرداخت کند. ما چه گناهی کرده‌ایم که پولی نگرفته‌‌ایم، اما باید مالیات بدهیم؟

اختر ادامه داد: از باشگاه استقلال می‌خواهیم که بدهی‌های مگویان را به دلار پرداخت کند. در حال حاضر او تیمی ندارد و طبق قراردادش عمل می‌کند. دیگر تصمیم مربی است که او را بازی دهد یا بیرون کند. دوست نداشتیم کار به اینجا بکشد، اما آیا کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟ به توفیقی پیشنهاد دادم که مطالبات مگویان را پرداخت و برای او خودتان تیم پیدا کنید. من نمی‌توانم در این مقطع برای او تیمی پیدا کنم. یک ماه پیش که مسابقات آغاز نشده بود، راحت تیم پیدا می‌شد.

وی در پایان تصریح کرد: توفیقی گفت که بدهی مگویان پرداخت می‌شود، اما وقتی بدهی‌های خودشان را نمی‌توانند بدهند، چطور می‌خواهند مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند؟! مگویان با استقلال قرارداد دارد و طبق آن با اولین پرداختی باشگاه باید درصدی از قراردادش را دریافت کند. ما منتظر هستیم تا طبق قول توفیقی و افتخاری، مطالبات مگویان به دلار پرداخت و تسویه شود.