خط و نشان مربی پرسپولیس برای تراکتورسازی

ایگور پانادیچ با اشاره به اولین دیدار پرسپولیس در لیگ هفدهم که با برتری برابر فولاد خوزستان همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. برای ما پیروزی در اولین بازی فصل خیلی مهم بود که خوشحالم با تلاش بازیکنان توانستیم به هدفمان دست پیدا کنیم.

وی افزود: تمام بازی با فولاد تحت کنترل ما بود و اجازه ندادیم حریف هیچ‌گونه خطری روی دروازه ما ایجاد کند و توانستیم با ارئه یک بازی زیبا سه امتیاز را به دست آوریم و لیگ را با یک پیروزی شیرین آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس لیگ را با یک کلین‌شیت آغاز کرد، تصریح کرد: دروازه‌بان‌های اماده و خوبی داریم که آنها از هر نظر در شرایط خوبی به سر می‌برند. علیرضا بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران است. امیدواریم که این روند کلین شیت ادامه داشته باشد تا بتوانم از این نظر خوب عمل کرده باشیم.

پانادیچ در مورد رمز موفقیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس اضافه کرد: وقتی شما هدفتان را بدانید و بر این موضوع اشراف داشته باشید که برای چه چیزی برنامه ریزی کنید، تلاش می‌کنید تا به بهترین نحو  تمریناتتان را برای رسیدن به هدفتان برنامه ریزی می‌کنید و برنامه هایتان را در همان راستا برنامه ریزی می‌کنید.

وی در پایان در مورد بازی روز پنج‌شنبه مقابل تراکتورسازی هم خاطرنشان کرد: تراکتور تیم خوبی است که همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده. این تیم بازیکنان خوبی دارد اما ما هم هدفمان در هر مسابقه پیروزی است و می‌خواهیم سه امتیاز این مسابقه را هم کسب کنیم.

وی با اشاره به این که پرسپولیس فصل سختی را پیش رو دارد تصریح کرد: پرسپولیس باید در چند جبهه بجنگد و می‌دانیم که فصل سختی را پیش رو داریم اما برای همه مسابقات و موفقیت در همه بازی‌ها آماده‌ایم.