سرخابی های پایتخت به مصاف هم می روند

رقابت‌های هفته پنجم فوتبال پایه‌های تهران از روز دوشنبه برای سرخپوشان آغاز شد و در مهمترین بازی این هفته رده‌های پایه پایتخت، امید‌های پرسپولیس امروز چهارشنبه یازدهم مردادماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان امید‌های استقلال خواهند بود.

دربی سرخابی‌های پایتخت همیشه جذاب و پر حاشیه بوده و کمتر فوتبال دوستی پیدا می‌شود که دوست نداشته باشد این دیدار را تماشا کند حتی اگر در رده‌های سنی پایه باشد.

رقابت‌های فوتبال لیگ برتر رده‌های پایه از روز ۲۲ تیرماه آغاز شد و طبق برنامه قرار است امروز چهارشنبه تیم‌های امید‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷ به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته با نتیجه سنگین ۴ بر صفر در مقابل تیم صدرنشین پیکان شکست خورد، نیاز به ۳ امتیاز این دیدار دارد و به نوعی برای اعاده حیثیت پا به میدان مسابقه می‌گذارد. در مقابل شاگردان محمد نوازی توانستند در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امید‌ها در مقابل تیم تهران مبدل با ۳ گل به پیروزی برسند.

تیم امید‌های پرسپولیس در حال حاضر با ۹ امتیاز از چهار بازی در رده سوم و امید‌های استقلال با ۸ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر امید‌های کشور قرار دارند.

منوچهر عبداله نژاد سرمربی تیم جوانان پرسپولیس به ۳ امتیاز دربی سرخابی‌ها نیاز دارد تا بتواند سرخپوشان پایتخت را به یک قدمی پیکان صدرنشین برساند و در مقابل محمد نوازی که در کسوت بازیکن دربی‌های زیادی را تجربه کرده است، دوست ندارد در این دیدار بازنده باشد و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی فقط به پیروزی در این دیدار نیاز دارد.

گفتنی است که دیدار دربی سرخابی های پایتخت از ساعت 17 امروز «چهارشنبه» در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی برگزار می شود.

 برنامه برگزاری دیگر دیدارهای این هفته لیگ برتر امیدها به شرح زیر است:

۱۵:۰۰ نیروی زمینی - تهران مبدل

ورزشگاه: نباتی

۱۶:۰۰ اتحادسالار تهران - مقاومت

ورزشگاه: ۵ آذر

۱۶:۰۰ نفت - دارایی نوین

ورزشگاه: هرندی

۱۶:۰۰ رادین پیشرو - سایپا

ورزشگاه: سا‌ها

۱۷:۰۰ داماش پارسه - عقاب

ورزشگاه: دوشان تپه

۱۷:۰۰ استقلال - پرسپولیس

ورزشگاه: اسماعیلی

۱۸:۰۰ پیکان - دلوار افزار

ورزشگاه: سهند

۱۸:۳۰ بادران - شاهین شمیران

ورزشگاه: سرداران