لژیونر ایرانی به مانع سختی برخورد

تیم فوتبال المپیاکوس که کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، امشب در چارچوب بازی های برگشت دور سوم مرحله مقدماتی میزبان تیم پارتیزان بلگراد است.

بنسیک هاسی سرمربی تیم المپیاکوس که تیمش دیدار رفت را با پیروزی 3-1 پشت سر گذاشت، برای این دیدار ترجیح داد از محمد بن در خط حمله تیمش استفاده کند و امنیکه را نیز به عنوان مهاجم ذخیره روی نیمکت بنشاند. به این ترتیب کریم انصاری فرد در دیدار امشب جایی در ترکیب 18 نفره المپیاکوس هم نداشت تا ورود به ترکیب این تیم برای کریم حتی سخت تر از فصل قبل شود.

محمد بن در دیدار رفت دو گل زد و امنیکه نیز در تمرینات نظر مساعد هاسی را جلب کرده است.

بنا بر نوشته سایت های یونانی انصاری فرد در دیدار رفت هم جایی در ترکیب 18 نفره المپیاکوس نداشت و فقط بیماری فورتونیس باعث شد مهاجم ملی پوش کشورمان روی نیمکت تیمش بنشیند.

رسانه های یونانی پیشتر مدعی شده بودند که انصاری فرد به دلیل این که می داند گزینه سوم هاسی در خط حمله است،تصمیم دارد در سال منتهی به جام جهانی 2018 المپیاکوس را ترک کند تا جایگاهش در تیم ملی ایران به خطر نیفتد.

هرچند المپیاکوس این خبر را تکذیب کرد اما با ادامه نیمکت نشینی انصاری فرد احتمال جدایی او از راه راه پوشان آتنی بعید نیست.