به دنبال گل زدن به استقلال هستم تا دل پرسپولیس را شاد کنم!

کرملاچعب در خصوص بازی با استقلال، جدایی اش از پرسپولیس،حذف تیم ملی امید از رقابت مقدماتی قهرمانی آسیا و ... به سوالات پاسخ می دهد.

از انتخاب استقلال خوزستان راضی هستی؟

خداراشکر انتخاب خوبی انجام دادم.استقلال خوزستان سال گذشته مشکلات مالی فراوانی داشت اما امسال با حضور عبدالله ویسی شرایط مالی این تیم خیلی بهتر شده است.همه بازیکنان به خاطر ویسی واقعا انگیزه بالایی دارند و می خواهیم ثابت کنیم تیم خوبی داریم. مربی با دانشی همچون ویسی سکان دار استقلال خوزستان است، به نظرم فصل گذشته عده ای برای ویسی در سپاهان مشکل و در کار او اختلال ایجاد کردند اما مطمئن باشید امسال ویسی دوباره با استقلال خوزستان نتایج درخشانی کسب خواهد کرد و مثل سالی که به همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شد حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

چرا در بازی اول ویسی به تو بازی نداد؟

من همراه تیم امید در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا حضور داشتم و دو روز قبل از بازی با تراکتور به تیم اضافه شدم و متاسفانه خستگی بازی ها همراه من بود.  کادر فنی هم صلاح دید من بازی نکنم.

برخی معتقند تیم ملی امید مشکل فنی داشت و امیر حسین پیروانی را مقصر حذف از این رقابت ها می دانند.برخی دیگر هم عدم همکاری باشگاه ها با تیم ملی  را دلیل حذف تیم ملی می دانند. نظر تو چیست؟

ما تیم خوبی داشتیم اما اتفاقاتی افتاد که نتیجه نگرفتیم.به نظر من مشکل از آقای پیروانی نبود و تیم مشکل فنی نداشت. مشکل اساسی از سوی خود ما بازیکنان بود.شرایط خوبی نداشتیم، اصلا زورمان به عمان نرسید و شکستخوردیم.در خصوص عدم همکاری باشگاه‌ها نیز باید بگویم ممکن بود با حضور بازیکنانی همچون نوارفکن،حسینی و قائدی 5 هیچ به عمان ببازیم ولی این شانس هم وجود داشت با پنج گل عمان را شکست دهیم؛ اما دیگر آن بازی ها تمام شده است و باید به فکر انتخابی المپیک باشیم.

تجربه بازی در پرسپولیس را داری و به صورت قرضی راهی استقلال خوزستان شده ای.بازی جمعه با استقلال تهران را چطور پیش بینی می کنی.فکر می کنی توانایی گل زدن به استقلال را داری؟

من یک پرسپولیسی هستم و خودم را همیشه پرسپولیسی می دانم.در حال حاضر بازیکن استقلال خوزستان هستم و برای موفقیت این تیم تمام تلاشم را می کنم .امیدوارم در صورت حضورم در  زمین بازی خوبی برای تیمم انجام دهم و مطمئن باشید دنبال گل زدن هستم تا دل هوادران استقلال خوزستان و پرسپولیس را شاد کنم.(باخنده) البته هنوز به شادی گل فکر نکرده ام.

با توجه به اینکه سهمیه بزرگسال محسوب نمی‌شوی، بهتر نبود در پرسپولیس می ماندی؟

به هر حال وقتی مربی نام یک بازیکن را در لیست مازاد قرار می دهد بازیکنان باید احترام بگذارد و جدا شود. من هم از این قائده مستثنی نیستم.برانکو گفت کرملاچعب را نمی خواهم و بهتر است او را قرضی به تیم دیگری بدهید تا فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و تجربه بیشتری کسب کند.

بعد از جدایی از پرسپولیس حسرت نمی‌خوری؟

من یک سال خیلی خوب را در این تیم تجربه کردم،نقشی در موفقیت فصل گذشته نداشتم و در مجموع حدود 90دقیقه برای این تیم به میدان رفتم اما همراه این تیم قهرمان لیگ برتر شدم و به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردم.افتخار می کنم جزوی از این تیم بوده‌ام.مطمئنا تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردم و خیلی بهتر از گذشته باشم.