گل‌محمدی: از من انتقاد کنید

یحیی گل‌محمدی پس از پایان دیدار تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی امروز، بازی نبود که بخواهیم بازنده آن باشیم. در هر صورت این برد را به پرسپولیس تبریک می‌گویم، اما می‌توانستیم بازنده نشویم و با امتیاز از زمین خارج شویم.

وی در ادامه افزود: متأسفانه گل‌هایی بچگانه خوردیم، دو گل ساده. از آن طرف، فرصت‌های خوبی برای جبران داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. شرایط بازی طوری پیش رفت که می‌توانستیم برنده باشیم. در آغاز بازی، بازیکنان ما تحت‌تأثیر بازی بوده و عملکرد خوبی نداشتند، اما در ادامه بهتر شدیم. ما نیمه دوم موقعیتی به حریف ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین خاطر نشان کرد: باید از هواداران پرشور تراکتورسازی تشکر کنیم که امروز غافلگیرمان کردند. از آنها تشکر می‌کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

گل‌محمدی درباره نقاط ضعف تیمش و اینکه چقدر طول می‌کشد بازیکنان جوان در اسکلت اصلی تیم قرار بگیرند، گفت: تراکتورسازی تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان به تیم اضافه شده‌اند. تیمی که می‌خواهد از بازیکنان جوان استفاده کند، در آغاز مشکلاتی داشته و با ضعف‌هایی مواجه می‌شود. باید به این جوانان اعتماد داشته باشیم. از همه کسانی که می‌خواهند انتقاد کنند، درخواست می‌کنم پیکان انتقادات سمت من باشد. مسئولیت شکست برعهده من است. امیدوارم در آینده بازیکنان جوان بتوانند بازی خوبی انجام داده و تیم بهتری شویم. ما نیاز به بازی‌های بیشتری داریم. شاید پنج شش هفته نیاز به زمان داشته باشیم.

وی راجع به صحنه گل پرسپولیس و اینکه آیا توپ به دست مدافع تراکتورسازی برخورد کرد یا نه، گفت: به غیر از دو سه صحنه، مسئله داوری دیده نشد. باید کارشناسان در خصوص صحنه گل اول پرسپولیس و همچنین صحنه‌ای که مهدی شریفی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد، نظر دهند. ضمن اینکه شش تعویض به همراه مصدومیت چند بازیکن داشتیم که باید دید کارشناسان در مورد وقت‌های اضافه چه نظری می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد زمان تعویض‌هایش در این دیدار گفت: بعد بازی راحت می‌توان در این خصوص حرف زد، اما ما در جریان بازی فشار زیادی تحمل می‌کنیم. شاید حق با شما باشد، اما انتظارم از یکی دو بازیکن تعویضی بیشتر بود. آنها نباید تحت‌تأثیر قرار بگیرند و باید دوندگی بیشتری داشته باشند.

 

سرمربی سرخپوشان تبریزی درباره وضعیت مصدومان این تیم گفت: هادی محمدی هفت هشت ماه دور از میادین خواهد بود. سینا عشوری 10 روز زمان نیاز داشته است و فکر نکنم به بازی بعدی برسد.

گل‌محمدی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش تحت‌تأثیر پرسپولیس قرار گرفته بود، گفت: همان‌طور که گفتم به بازی‌های بیشتری نیاز است تا بازیکنان ما تجربه کسب کنند. به بازیکنانم گفته‌ام شروع بازی مهم است که خوب آغاز کرده و خوب به پایان برسانیم. کارمان سخت است، اما باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به  استفاده از بازیکنان جوان خاطرنشان کرد: فرزین گروسیان بازیکن جوانی است و این اطمینان را می‌دهم که تا پایان فصل هم درون دروازه قرار بگیرد. فرزین باید تلاش بیشتری داشته باشد. او سال اولی است که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و باید تجربه کسب کند. دروازه‌بان‌های بعدی ما 18 تا 20 ساله هستند و باید به آنها نیز زمان داد. در هر صورت، این اطمینان را باید به فرزین بدهیم که تا نیم‌فصل دروازه‌بان ماست، در غیر این‌صورت به مشکل می‌خوریم.

«این حرف‌ها باعث نمی‌شود که فرزین خودش را بدون رقیب بداند»، گل‌محمدی در پاسخ به این خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرد، گفت: این‌طور نیست، او تلاشش را می‌کند تا تجربه کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به این سؤال که برخی از بازیکنانش در سفره‌های سنتی یا صفحات مجازی حضور دارند، گفت: اگر چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد، مطمئن باشید برخوردی جدی خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا استراتژی او به مانند تیم‌های قبلی‌اش قهرمانی در جام حذفی است و چه فکری برای لیگ برتر دارد، گفت: این‌طور نیست که بخواهیم لیگ برتر را فدای جام حذفی و حضور در آسیا کنیم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا با توان بالا در لیگ و حذفی حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: اگر قرار به انتقاد است، باید از من انتقاد کنید. باید به بازیکنان جوان فرصت بدهید. الان نیاز به همدلی است. متأسفانه کسانی هستند که فقط انتقاد می‌کنند. تراکتورسازی همانطور که تماشاگران بی‌شماری دارد، دشمنان زیادی دارد. ما باید از سوی هواداران و رسانه‌ها حمایت شویم و بازی‌های خوبی انجام دهیم تا شرمنده شما هم نشویم.

گل‌محمدی در واکنش به این سؤال که منظورش از دشمنان تراکتورسازی چه کسانی هستند و اینکه با این حرف‌ها قرار است کمبودها را پوشش بدهد، گفت: اگر از این دو بازی شش امتیاز کسب می‌کردیم، بیشتر می‌توانستیم صحبت کنیم، اما اکنون شرایط خوب نیست. زمین تمرینی ما، زمین چمن فجر عاشوراست، اما چه اتفاقی افتاده که تنها می‌توانیم سه جلسه در این زمین تمرین کنیم. من بیشتر از این نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.