بد شانسی شایان مصلح از زبان برانکو

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با تراکتورسازی، درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

صحبت اولیه؟

از برد تیم‌مان خیلی خوشحالم. این مسابقه یک دربی واقعی در فضای عالی فوتبالی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم، به خاطر بردی که استحقاق آن را داشتند. این مسئله از همه چیز برای من مهم‌تر است.

شایسته ها پیروز نمی شوند؟ شانس آوردید؟

 من متوجه سؤال شما نمی‌شوم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که استحقاق برد را داشتند.

فضای ورزشگاه خوب یا بد؟

من چه زمانی مصاحبه کردم؟! چه زمانی صحبت کردم؟! با این وجود، این درست است که آن‌طور از فرودگاه بیرون بیاییم؟! وقتی فضای امنیتی ایجاد کردند، ما از فرودگاه خارج شدیم. امروز فضا ورزشی بود و هواداران دو تیم به تشویق تیم‌های خود پرداختند. یک مسابقه خیلی خوب بود. از هواداران کم خودمان هم تشکر می‌کنم و خوشحالم که با بردمان آنها را شادمان کردیم.

اشتباه داوری در صحنه گل منشا؟

 شما واقعا فکر می‌کنید، خطا نبود؟ من ولی مشکلم این است که آیا پنالتی بود یا نبود. خطا قطعی بود و حتی نظرم روی پنالتی است. من از دید خودم به بازی نگاه می‌کنم و شما از دید خودتان. من ندیدم که رفتار بازیکنم مشکلی داشته باشد.

تعویض های پرسپولیس؟

کمال بازیکن فیکس ماست، اما عمل جراحی کرده و دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد. رفته رفته کیفیت این بازیکن بهتر هم خواهد شد. سیامک نعمتی هم بازیکنی است که تجربه‌هایی دارد و طبیعی است باید به او بیشتر فرصت دهیم. شایان مصلح این بدشانسی را دارد که کاپیتان ما در پست او بازی می‌کند. تراکتورسازی از بازیکنان جوانش به خوبی استفاده می‌کند. بازیکنانی چون مهدی کیانی، فرزاد حاتمی، محمد نوری و ایرانپوریان هم خوب هستند.

عملکرد طارمی؟

او هنوز آماده نیست، درست هم نیست انتظار زیادی از او داشته باشیم، اما من از او راضی هستم.