انتقاد مجتبی جباری از داور بازی

مجتبی جباری بازیکن تیم استقلال پس از بازی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم بازی در اختیار استقلال بود موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم. باید گل می‌زدیم که متأسفانه نشد. در 2 صحنه داور باید برایمان پنالتی می‌گرفت که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی در ادامه افزود: ما باید لحظه به لحظه بهتر شویم با توجه به اینکه تیم ما تیم جوانی شده ما تلاش می‌کنیم که به شرایط خوب خودمان برسیم مطمئن باشید بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

جباری در ادامه افزود: شرایط بدنی من شرایط خوبی است کادر فنی از همه لحاظ طی روزهای گذشته با من کار کردند مطمئناً در هفته‌های بعد همچنین بازی‌های به شرایط ایده‌آل خودم نزدیک می‌شوم. با توجه به اینکه چند وقتی از فوتبال ایران دور بوده‌ام ولی مطمئناً به روزهای خوب خودمان نزدیک خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه چند سالی از فوتبال ایران دور بودم انتظارم از فوتبال ایران این بود که شاید نسبت به گذشته پیشرفتی داشته باشم ولی من با توجه به بازی‌هایی که از تلویزیون دیدم و همچنین بازی‌هایی که تیم ما انجام داد تغییرات خاصی در فوتبال ایران ندیدم. به نظرم ما اگر بتوانیم در بازی بعدی پیروز بشویم اعتماد به نفس تیم بالا خواهد رفت و شرایط بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: به نظرم بازی کاملاً یکطرفه بود. تیم استقلال خوزستان کاملاً دفاعی بازی کرد حق‌مان برد بود ولی متأسفانه خوش‌شناس نبودیم و تلاش می‌کنیم تا بازی بعدی شرایط خوبی داشته باشیم به هر حال تیم استقلال خوزستان برای کسب امتیاز به آزادی آمده بود اگر ما گل زودهنگام زده بودیم مطمئناً شرایط بهتری در طول بازی داشتیم که متأسفانه فشار در حین بازی بر روی بازیکنان زیاد بود و نتوانستیم با تمرکز لازم پیروز از میدان خارج شویم.

جباری در پایان گفت: تماشاگران به من لطف داشتند ان‌شاءالله بتوانم جواب محبت‌های هواداران استقلال را بدهم.