رونالدو به لیگ جزیره باز می گردد؟

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید که در اسپانیا  درگیر برگزاری دادگاه‌های مربوط به پرونده مالیاتی‎اش است، اعلام کرده می‌خواهد به انگلیس بازگردد.

به ادعای کادناسر، کریس رونالدو از دوران حضورش در انگلیس این طور ابراز رضایت کرده است: در انگلیس من هرگز از این مشکلات نداشتم، به همین دلیل هم هست که می‎خواهم به آن کشور بازگردم. من همیشه مالیاتم را پرداخت کردم، همیشه، در انگلیس و اسپانیا، همیشه مالیات می‌دهم.

رونالدو در ادامه گفت: همان‌طور که می‎‏دانید من نمی‎توانم چیزی را پنهان کنم، پس خنده‌دار است که بخواهم چنین چیز بزرگی را پنهان کنم. من مثل یک کتاب باز هستم. لازم نیست کاری کنید، فقط نامم را در گوگل تایپ کنید، آن وقت می‎توانید همه‌چیز را درباره رونالدو بدانید. برای مثال مجله فوربز درآمد من را هم منتشر می‌‎کند.

ستاره پرتغال در توضیح درباره مالیاتش گفت: در سال ۲۰۱۴ هرچه لازم بود پرداختم، درک نمی‎کنم این اتهامات چیست. من فقط تا سن ۶ سالگی به مدرسه رفتم و تنها چیزی که می‌دانم این است که چطور خوب فوتبال بازی کنم. پس وقتی مشاورانم بگویند کریس همه‌چیز درست است حرفشان را قبول می‌کنم.

او همچنین در حمایت از خورخه مندس، مدیر برنامه‎هایش گفت: به مشاورانم اعتماد دارم، آن‌ها بهترین‌ها هستند. پول خوبی به آن‌ها می‌دهم و آن‌ها کارها را انجام می‌‎دهند و من هم همه‌چیز را به آن‌ها می‎سپارم.