شجاعی و حاج صفی بهانه‌ای می‌تراشیدند و بازی نمی‌کردند

هادی حسینی درباره بازی کردن حاج صفی و شجاعی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به عنوان یک عضو در حوزه فرهنگ می‌توانم نظر خود را درباره بازی کردن این دو بازیکن از دو جهت بیان کنم. یک دیدگاه مربوط به بحث حرفه‌ای‌گری است که این بازیکنان با باشگاه مورد نظر قرارداد دارند و در همین راستا قبول می‌کنند تا نسبت به تمام تعهدات خود عمل کنند .

 او ادامه داد: البته این دو بازیکن در یک دیدار زیر بار بازی کردن نرفتند اما در نهایت باشگاه آنها این دو بازیکن را موظف کرد تا برای تیم به میدان بروند بنابراین از نظر اینکه حاج صفی و شجاعی تنها در نظر داشتند که به تعهدات باشگاه خود عمل کنند حرفی در آن نیست اما ما یک موضوع دیگر و فراتر از آن نیز باید مورد بررسی قرار دهیم و آن هم این است که ما رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسیم و در فرهنگ عامه مردم ما بازی کردن با نماینده رژیم صهیونیستی به نوعی به رسمیت شناختن انها است.

سخنگوی سابق فراکسیون ورزش مجلس نهم گفت: در پایان خاطر نشان  کرد: از نظر من این کار پسندیده نیست و جامعه ما آنها را سرزنش می‌کند. بهتر بود این دو بازیکن بهانه‌ای می‌تراشیدند و بازی نمی‌کردند. مجلس به لحاظ قانونی وظیفه‌ای برای رسیدگی ندارد و ورود به جزئیات نمی‌کند و بهتر است در این راستا وزارت ورزش و جوانان و تیم ملی در قبال حرکت این دو بازیکن موضع بگیرد و آنها را تنبیه کند و در صورت لزوم از ترکیب خط بزند.