پاسخ مدیر عامل سابق نفت به امیری و بیرانوند

باشگاه نفت در ابتدای فصل گذشته و با توجه به مشکلات مالی و کمیسیون اصل نود درباره واگذاری به بخش خصوصی، واگذار شد. مساله‌ای که اکنون بعد از گذشت یک سال بار دیگر به معضلی برای این تیم تبدیل شده و طلبکاران آن را با چالش بزرگی مواجه کرده است. سیدجلال حسینی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند اکنون به عنوان مدعیان طلب از این باشگاه، با انتقاد نسبت به شیوه واگذاری این تیم، نسبت به عدم پیگیری مدیران سابق و اجرای چک تضمین معترض هستند. قنبرزاده، مدیرعامل سابق نفت تهران به عنوان یکی از اعضای هیات امنای این باشگاه پای برگه مربوط به انتقال آن را امضا کرده و اکنون از سوی بازیکنان سابق مورد اعتراض قرار گرفته است.

او در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: اخبار این تیم را از رسانه‌ها پیگیری می‌کنم و اتفاق جدیدی ندارم. بنده نه جزو کمیته واگذاری بودم و نه کمیته فروش و تنها چیزی که من امضا کردم قراردادهای بازیکنان بود آن هم در زمانی که مدیرعامل بودم.

قنبرزاده با اشاره به اینکه در بحث واگذاری شرکتی که اکنون نفت را تحت اختیار گرفته به تعهدات خود پایبند نبوده گفت: فقط یک پرینت در اختیار طلبکاران قرار گرفت آن هم میزان بدهی‌ها به آنها بوده است. کمیته واگذاری 3 نفر بود که یک نفر آن نماینده وزیر بود دو نفر هم از اعضای مجمع. در بحث فروش باشگاه نفت مشکلی وجود ندارد. بحث اصلی عدم تعهدات شرکت طرف قرارداد است.

مدیرعامل سابق نفت در واکنش به این سوال که چرا چک مربوط به تضمین این شرکت اجرا نمی‌شود گفت: یک چکی همان موقع به ما داده شد بابت حسن انجام تعهدات اما این چک به اجرا گذاشته نشد تا معلوم نشد پاس شد یا خیر. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت نفت از این بلاتکلیفی خارج شود و طلبکاران بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند.