طارمی کاپیتان پرسپولیس می شود؟

در چهارمین فصل حضور مهدی طارمی در پرسپولیس او اکنون در آستانه افتخار بزرگی قرار دارد که می‌تواند شرایط متفاوتی برای او شکل دهد. مهاجم جنوبی سرخپوشان که در پایان نقل و انتقالات از ادامه همکاری خود با پرسپولیس خبر داده بود، از سوی برانکو ایوانکوویچ به عنوان سومین بازیکن بعد از سیدجلال و حسین ماهینی به عنوان کاپیتان معرفی شد.

در تمرین روز گذشته با توجه به مصدومیت حسین ماهینی و غیبت او در تمرین گروهی، او در کنار سیدجلال حسینی  به عنوان سرگروه حاضر شد و پیشتاز دیگر بازیکنان قرار گرفت تا اکنون از شانس بالایی برای بستن بازوبند در جدال با نفت تهران برخوردار باشد.

سیدجلال حسینی که در سه دیدار اخیر این تیم به دلیل مصدومیت غایب بوده، طبق اعلام قبلی حدود 4 هفته از میادین به دور خواهد بود. با این حال در صورت غیبت این بازیکن و البته حسین ماهینی، مهدی طارمی می‌تواند اتفاق عجیب و تاریخی در دوران حضورش در پرسپولیس به نام خود کند و بازوبند را در اختیار بگیرد. موضوعی که می‌تواند با توجه به موضع‌گیری‌های اخیرش علیه باشگاه، او را با توجه به کاپیتانی در موضعی دیگر قرار دهد تا برای حفظ آرامش تیم، از هرگونه حواشی خودداری کرده و در تلاش برای آرام کردن دیگر بازیکنان تیمش باشد.

با این تفاسیر باید دید سیدجلال حسینی و حسین ماهینی در این دیدار غیبت خواهند داشت تا طارمی در مراسم ابتدای بازی وظیفه کاپیتانی را برعهده گیرد یا خیر.