واکنش تراکتورسازی به احتمال شکایت پرسپولیسی ها

کاظم محمودی درباره ادعای مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر شکایت از تراکتورسازی به خاطر اتفاقات فرودگاه تبریز، گفت: من روز گذشته شخصا با محمود خوردبین و پندار خمارلو سرپرست و مدیر روابط عمومی پرسپولیس صحبت کردم. آنها تاکید داشتند که شکایتی از تراکتورسازی ندارند. حتی آقای خوردبین اعلام کرد که از میزبانی تراکتورسازی رضایت داشته و به این ترتیب بحث شکایت، شیطنت است!

وی خاطرنشان کرد: کسانی که برای پرسپولیس در فرودگاه مزاحمت ایجاد کردند، ارتباطی به باشگاه تراکتورسازی نداشتند. ما اطلاعی از این ماجرا نداشتیم. اگر پرسپولیسی ها نامه می زدند، ما از هیات فوتبال می خواستیم تا با هماهنگی، اعضای این تیم را از VIP فرودگاه خارج کنند.

سرپرست تراکتورسازی ادامه داد: این حرکت توسط کانون هواداران باشگاه ما و یحیی گل محمدی سرمربی تیم هم محکوم شد.

محمودی خاطرنشان کرد: بعد از پایان بازی یک سایت منتسب به پرسپولیس مطالب عجیبی را درباره مردم آذری زبان منتشر کرد. حتی خوردبین به ما گفت که این سایت مربوط به پرسپولیس نیست و مطالب آن مورد تایید باشگاه نمی باشد. به هر حال هستند افرادی که دست به این شیطنت ها و تحرکات بزنند.

سرپرست تراکتورسازی درباره شرایط این تیم برای دیدار با استقلال گفت: تمرینات تیم با نظم ادامه دارد. ما قرعه خیلی سختی داریم و بعد از پرسپولیس باید مقابل استقلال بازی کنیم. به هر حال از ابتدا از این موضوع آگاه بودیم و امیدوارم در دیدار با استقلال با حمایت هواداران برنده و دست پر از زمین خارج شویم.