واکنش یک استقلالی به شایعه اولتماتوم قریب به منصوریان

کامران منزوی درباره شرایط این روزهای باشگاه و تیم استقلال گفت: شرایط تیم استقلال امیدوارم که خوب شود.

وی در مورد انتقاداتی که به غیبت قریب در جلسات هیئت مدیه وارد می‌شود، اظهار داشت: قریب یک انسان جهادی و اهل برنامه ریزی است و به دنبال ایجاد  زیر ساخت‌ها خواهد بود. ایجاد این زیر ساخت‌ها هم نیازمند برنامه ریزی است که قطعا ایشان انجام می‌دهند. من در جریان جزئیات برنامه‌های وی نیستم.

قائم مقام سابق باشگاه استقلال افزود: به علت اینکه دیدگاه قریب کلان است و جلسات مربوط به مسائل جاری است وی فعلا در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند.

وی در مورد اولتماتوم قریب به منصوریان هم تصریح کرد: چنین چیزی درست. قریب به من گفت هنوز وقت نکردم وارد کلیات شوم این مسائل که دیگر جزئیات است وطرح چنین مسائلی فقط برای بر هم زدن جو تیم استقلال است. تازه اول فصل است و باید از منصوریان حمایت کامل شود.

منزوی در مورد پست معاون ورزشی باشگاه استقلال و انتصابی که در این زمینه از سوی افتخاری صورت گرفته تصریح کرد: من از باشگاه دور هستم و از مسائل اطلاع چندانی ندارم. فکر می‌کنم حدود دو سال پیش افشار زادده طرحی را مطرح کرد که انتصاب معاونین باید به تایید اعضای هیئت مدیره برسد. حتما دوستان رسانده‌اند. در این زمینه به هر حال قریب یک رای دارد و شاید سایر اعضا این موضوع را تایید کرده‌اند. رای اعضای هیئت مدیره به اکثریت است.

وی در واکنش به صحبت های واعظ آشتیانی که گفته بود غریب دو شغله است، تصریح کرد: چنین چیزی نیست و وزیر محترم هم در این رابطه توضیحاتی دادند. قریب نه بازنشسته است و نه دو شغله.

قائم مقام سابق باشگاه استقلال در مورد اظهار نظر دیگر واعظ آشتیانی مبنی بر اینکه اگر باشگاه طبق قانون تجارت اداره شود، مشکلی پیش نخواهد آمد تصریح کرد: وی کاملا درست گفته، در صورتی که طبق قانون تجارت اداره شود اما از همان زمان آشتیانی باشگاه استقلال مشمول ماده 141 بوده پس طبق قانون تجارت اداره نمی‌شود.

منزوی در مورد اینکه باشگاه استقلال بدهی‌های زیادی از زمان فتح‌الله زاده و افشارزاده روی دستش مانده، تصریح کرد: من را وارد مسائل آقای واعظ نکنید. استقلال سازمانی است که 80 یا 90 میلیارد بدهی دارد و با من بمیرم و تو بمیری هم مشکل حل نمی‌شود. رفع این مشکلات نیاز به حمایت های خاص و دولتی دارد و قریب هم روی این مسائل مطالعه می‌کند که از این بن‌بست چگونه می‌شود رهایی پیدا کرد. شما وقتی نمی‌تواند پول بازیکنتان را بدهید چگونه می‌توانید پول وزارت دارایی را بدهید؟

وی اضافه کرد: حل این مشکلات نیازمند کار های زیر ساختی است که باید انجام شود و نمی‌شود فقط درباره آن حرف زد. من سخنگوی قریب نیستم اما بی انصافی است آرامش کادر فنی تیم بخواهد بر هم بریزد. تازه اول فصل است و کادر فنی کارش را انجام می‌دهد به مرور هم شرایط قطعا بهتر می‌شود.