بازیکن استقلال به صورت قرضی به نفت پیوست

تیم فوتبال نفت تهران از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس خواهد رفت.

* تمرینات نفتی‌ها در چند روز اخیر به صورت صبح و عصر برگزار می‌شد اما با تصمیم حمید درخشان سرمربی این تیم و برای کم شدن فشار تمرینات، از امروز تمرینات تنها در نوبت عصر برگزار می‌شود.

* ایمان موسوی که با نظر علی کریمی به تیم نفت تهران پیوسته بود در چند روز اخیر در تمرینات این تیم حضور فعالی داشت و در نهایت سرمربی این تیم حکم به باقی ماندن او در تیمش داشت.

* قرار است تا قبل از بازی با پرسپولیس به حساب بازیکنان نفت پول واریز شود تا آنها با روحیه بهتری وارد این بازی شوند.

* حمید درخشان چند روز قبل از شروع لیگ، تیم نفت را در اختیار گرفت و فرصت چندانی برای کار در این باشگاه نداشت. او اما قصد دارد با استفاده از تعطیلات لیگ برتر تیمش را برای یک اردوی آماده‌سازی به ترکیه ببرد. قرار است مسئولان باشگاه زمینه برگزاری این اردو را فراهم کنند.

* در صورتی که نفتی‌ها به ترکیه بروند چند بازی دوستانه با تیم‌های این کشور برگزار می‌کنند.

* شاگردان حمید درخشان روز چهارشنبه برای بازی با پرسپولیس به اردو می‌روند.

* سینا خادم‌پور بازیکن تیم‌ امید کشورمان که از نفت به تیم استقلال پیوسته بود بعد از مذاکرات و جلساتی که برگزار شد در نهایت قرار شد برای مدت 2 سال به صورت قرضی به تیم نفت بازگردد. این درحالی است که او با استقلال قرارداد بسته و قرضی رفتن او به نفت با هماهنگی مسئولان باشگاه استقلال بوده است. کارهای نهایی پیوستن قرضی این بازیکن به نفت امروز برگزار خواهد شد.