توصیه های یک استقلالی به ستاره این روزهای آبی پوشان

بعد از اینکه مهدی قائدی جوان در ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت، حالا همه از این مهاجم سرعتی و ریزنقش حرف می زنند. نکته قابل توجه مقایسه سبک بازی او با مجاهد خذیراوی است، مهاجم سال های نه چندان دور استقلال است که خیلی زود محو شد و نتوانست روزهای خوبی را در فوتبال تجربه کند. اتفاقی که خذیراوی خودش هم آن را قبول دارد.

مجاهد خذیراوی درباره درخشش قائدی در ترکیب استقلال عنوان کرد: من بازی قائدی مقابل استقلال خوزستان را دیدم و به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشت. او خیلی خوب توانست توپ را به چرخش در بیاورد و برای موفقیت تلاش کند.

وی درباره قیاس قائدی با خودش تاکید کرد: این قیاس تقریبا درست است؛ من هم در سن و سال قائدی به استقلال پیوستم و از نظر سرعت و فیزیک و تکنیک هم شباهت زیادی با هم داریم. فقط امیدوارم سرنوشت قائدی مثل من نباشد.

مجاهد که همچنان دلش از خیلی افراد پر است، ادامه داد: متاسفانه خیلی ها نگذاشتند در فوتبال پیشرفت کنم. همان افراد باعث شدند سرنوشت من کاملا تغییر کند و الان فقط حسرت روزهای رفته را می خورم. حالا هیچ چیزی برای من نمانده و از قائدی می خواهم خیلی مراقب باشد تا سرنوشتش مثل من نباشد.

خذیراوی در بخش دیگری از صحبت هایش از علیرضا منصوریان درخواست جالبی داشت: در رسانه ها می خوانم که منصوریان خیلی حواسش به این ستاره جوان است اما منصوریان باید همه ارکان باشگاه را نیز با خود همراه کند. قائدی بازیکن باشگاه استقلال است و مسئولان باشگاه باید همه جوره مراقبش باشند. او خیلی زود فیکس استقلال می شود و در فوتبال ایران می درخشد، به شرطی برخی افراد بگذارند.

مهاجم سابق استقلال صحبت هایش را اینطور به پایان برد: مهدی قائدی تازه به تهران سفر کرده؛ از او خواهش می کنم فریب پول و شهرت و حاشیه های داخل تهران را نخورد. کوچکترین لغزشی برای او می تواند به قیمت تباهی فوتبالش تمام شود. برای مهدی آرزوی موفقیت می کنم.