انصاری فرد از المپیاکوس رفتنی شد / عکس

همان طور که طی روزهای آتی رسانه های یونانی به جدایی کریم انصاری فرد از المپیاکوس دامن زده بودند این بار باشگاه سرشناس یونانی با تصمیمی که در ارتباط با خرید جدید خود گرفت عملا آب پاکی را روی دست مهاجم ایرانی و طرفدارانش ریخت تا ثابت کند دیگر حسابی روی این بازیکن باز نمی کند.

خبرگزاری SDNA یونان در ادامه گزارش های خود پیرامون انصاری فرد در المپیاکوس مدعی شد قهرمان یونان با قطعی کردن تصمیم خود برای کنار گذاشتن مهاجم ایرانی از فهرست نفرات برای فصل آتی جانشین کریم را انتخاب و با مهاجم باشگاه پارتیزان برای امضای قراردادی سه ساله به توافق رسیده است.

 

 

به نوشته این رسانه معتبر یونانی باشگاه المپیاکوس با اروس تزورتزیویتس مهاجم باشگاه پارتیزان بلگراد به توافق نهایی رسید تا این بازیکن جانشین انصاری فرد در فهرست فصل جدید شود. بازیکنی که بنسیک هسی سرمربی المپیا علاقه خاصی به خرید او داشت و بعد از بازی مرحله قبل پلی اف لیگ قهرمانان موفق به توافق با او شد.

خبرگزاری SDNA مدعی شد با این نقل و انتقال کریم انصاری فرد باید به یکی از پیشنهاداتی که در تابستان دریافت کرده پاسخ مثبت بدهد که شانس پانیونیوس برای بازگرداندن این گلزن ایرانی با توجه به محبوبیتی که کریم در میان طرفداران این باشگاه دارد، بیشتر از سایر باشگاه های خواهان این بازیکن است.