تیمی که در سوپرجام به مصاف پرسپولیس رفت، نیستیم

حمید درخشان درباره برگزاری دیدار نفت تهران و پرسپولیس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تمرینات خوبی را برای دیدار با پرسپولیس انجام می دهیم. شرایط نفت نسبت به هفته گذشته بهتر شده و بازیکنانم از لحاظ بدنی به آمادگی کامل نزدیک می شوند.

او ادامه داد: تیم ما از لحاظ تاکتیکی هم حرکت رو به جلویی دارد اما پرسپولیس حریف بزرگی است که از بازیکنان قابل احترامی در ترکیب بهره می برد. سعی می کنیم با رفع نقاط ضعفمان تا پیش از این دیدار، نتیجه خوبی  کسب کنیم.

تیمی که در سوپرجام به مصاف پرسپولیس رفت، نیستیم

درخشان درباره تاثیر دیدار سوپرجام در بازی پرسپولیس و نفت تهران در لیگ برتر اظهار داشت: در فاصله چند ساعت تا برگزاری دیدار سوپرجام به عنوان سرمربی نفت انتخاب شدم و به همین دلیل نتوانستم در آن بازی ایده هایم را به بازیکنان این تیم انتقال دهم اما در حال حاضر شناخت خوبی نسبت به وضعیت تیم دارم و همین امر مرا به نتیجه گیری مقابل پرسپولیس امیدوار می کند. ضمن اینکه وضعیت کلی تیم ما نسبت به سوپرجام تا حد زیادی تغییر کرده است.

او درمورد آخرین وضعیت سینا خادم پور برای حضور در نفت تهران گفت: قرار است خادم پور برای دریافت رضایت نامه اش با مسئولان باشگاه استقلال مذاکره کند و در صورت فراهم شدن شرایط در نفت بماند. او جزء بازیکنان مدنظر ماست و در رقابت های پیش رو می تواند به نفت کمک کند.

وعده های مسئولان باشگاه نفت تهران عملی نشده است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره جذب بازیکنان جدید از سوی این باشگاه گفت: برای تحقق این امر باید مشکلات باشگاه نفت رفع شود. تاکنون که بخش زیادی از وعده های مسئولان باشگاه عملی نشده است. از طرفی بیشتر بازیکنان باکیفیت ایرانی از سوی تیم های دیگر لیگ برتر و برخی باشگاه های دسته اولی جذب شده اند. با توجه به بدهی باشگاه نفت به بازیکنان خارجی نمی توانیم با آن ها هم مذاکره کنیم چراکه ابتدا باید تکلیف پرونده شکایت نفرات خارجی از در فیفا مشخص شود.

درخشان درباره بحث تمدید قرارداد امیر ارسلان مطهری با نفت تهران بیان کرد: با توجه به کمبود بازیکن در خط حملهتهران، علاقه زیادی به تمدید قرارداد مطهری دارم اما این بازیکن هم شرایطی مطرح کرده که اکر مسئولان باشگاه نتوانند آن ها را فراهم کنند، بعید می دانم حاضر به تمدید قراردادش شود.

کارم را بلدم اما برای موفقیت نیاز به کمک مسئولان باشگاه نفت دارم

سرمربی نفت تهران درباره ارزیابی اش از وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: کادرفنی نفت از عملکرد این تیم تا پایان هفته دوم لیگ رضایت دارد و تلاش می کنیم وضعیتمان بهتر شود. به عنوان سرمربی نفت کارم را بلدم و می توانم این تیم را در مسیر موفقیت قرار دهم اما در صورتی که مسئولان باشگاه برای رفع مشکلات اقدامی انجام ندهند، نمی توانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه تاکنون تنها حرف حمایت از کادرفنی و بازیکنان نفت را مطرح کرده اند اما باید این اظهارات را عملی کنند چراکه اگر مشکلات حل نشود، کارمان برای موفقیت سخت می شود.