پرسپولیس یک خط جلوتر از استقلال است

در مورد اینکه چرا استقلال لیگ امسال را خوب شروع نکرده است می گوید: تغییرات در استقلال زیاد بوده و این در حالی بود که پرسپولیس کمترین تغییرات را داشته و چند بازیکن خوب هم به تیمش اضافه کرده است. بازیکنان استقلال تاکتیک‌پذیر هستند و کادرفنی هم می‌داند که از آنها چگونه استفاده کند. من معتقدم که استقلال نیاز به زمان دارد؛ هرچند که حوصله هواداران کم طاقت استقلال سر رفته.

او در پاسخ به این سوال که آیا هواداران استقلال حق ندارند که ناراحت باشند تاکید می کند: چرا حق دارند. استقلال امسال یک تیم فوق العاده دارد و من عقیده دارم که جزو شانس‌های قهرمانی است. با این حال من معتقدم که آنها باید از فرصت ها استفاده کنند.

نیکبخت در خصوص اینکه مشکل اصلی استقلال چیست می‌گوید: مشکل خاصی وجود ندارد. من فکر می‌کنم بازیکنان استقلال خیلی استرس دارند تا به گل برسند. استقلال امسال تیم فوق العاده ای دارد و می تواند قهرمان شود.

او در مورد این که خیلی‌ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند تاکید می‌کند: بازیکنان پرسپولیس 3 سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و چند مهره خوب هم به این تیم اضافه شده است. پرسپولیس طبیعتا یک خط جلوتر از استقلال است.