پیش بینی پارک جی سونگ درباره بازی کره جنوبی - ایران

پارک جی سونگ ستاره سابق تیم ملی کره جنوبی که برای باشگاه منچستریونایتد هم بازی کرده است در گفتگو با «کوریا تایمز» گفت: " فکر می کنم کره با شکست ایران و تساوی مقابل ازبکستان به جام جهانی راه پیدا کند."

وی از نبود همبستگی در تیم ملی کشورش در راه رسیدن به جام جهانی انتقاد کرد.

 

کره ای ها توانسته اند هشت بار به جام جهانی برسند، اما پس از کسب یک رشته نتایج ضعیف، از جمله شکست مقابل چین، ایران و قطر، راه یابی آنها به طور مستقیم به جام جهانی 2018 روسیه در معرض خطر قرار گرفته است.

پارک جی سونگ درباره وضعیت تیم ملی کره گفت: "مردم می گویند بازیکنان (بیش از حد) راحت طلب هستند و یا به دسته های مختلف تقسیم شده اند، اما سخت بتوان فقط روی یک مشکل انگشت گذاشت. هر کدام از مشکلات کوچک به دردسرهای بزرگ می افزاید. "

"مهمترین چیز این است که بازیکنان باید به یکدیگر اعتماد کنند."

پارک گفت، زمانی که بازیکنی از سوی مربیان و یا کاپیتان سرزنش می شود، «جواب پس دادن» اشتباه است" .

"قطعا خطوط قرمز وجود دارد که نباید ورزشکاران آن را نقض کنند."

پارک - عضو کلیدی تیم ملی کره جنوبی که به نیمه نهایی مسابقات جام جهانی 2002 راه یافت – برای تیم فعلی 50 درصد شانس صعود از گروه A به جام جهانی روسیه قائل است.

کره جنوبی برای صعود مستقیم به جام جهانی روسیه دو بازی سخت پیش رو دارد – این تیم روز 31 اوت در خانه به مصاف ایران صدرنشین می رود و در تاریخ 5 سپتامبر ،در دیداری خارج از خانه ،برابر ازبکستان قرار می گیرد.

پارک گفت، "بازی کردن در برابر دو تیم قوی، نعمتی پنهان برای کره جنوبی است، زیرا انگیزه بیشتری در بازیکنان ایجاد می کند."

وی افزود:"من فکر می کنم کره جنوبی می تواند با شکست دادن ایران در خانه و کسب تساوی در برابر ازبکستان به جام جهانی صعود کند."