‏ساهاکیان : امیدوارم قهرمان شویم

اوشین ساهاکیان بعد از صعود مستقیم تیم ملی بسکتبال به مرحله یک چهارم رقابت های کاپ آسیا گفت: خدا را شکر که بازی های خوبی در مرحله مقدماتی داشتیم و با سه برد به یک چهارم رسیدیم. به نظرم عملکرد تیم در این دیدارها خوب بوده و تیم فرصتی هم داشت تا به هماهنگی بیشتری برسد. تا اینجا که همه دیدارها را برده ایم و انشالله پیروزی ها تا انتهای رقابت ها ادامه پیدا می کند و قهرمان می شویم. 

ملی پوش بسکتبال ایران ادامه داد: تیم ملی قبل از حضور در این مسابقات تورنمنت های خوبی داشته و بازیکنان تجربه زیادی از این رقابت ها کسب کردند. این دیدارهای اول هم که نسبت به مسابقات مرحله بعدی آسانتر است، فرصتی بود تا تیم هماهنگی بیشتری کسب کند. من و حامد هم توانستیم خودمان را بیشتر با تیم جفت و جور کنیم. تلاش ما این است که بتوانیم به تیم کمک کنیم و هرآنچه را نیز داریم برای تیم می گذاریم.

وی پاسخ به این سوال که ارزیابی اش از کاپ آسیا چیست؟ تصریح کرد: اکثر تیم ها با ترکیب قدرتمند وارد رقابت ها شده اند و شرایط خوبی دارند. حضور استرالیا و نیوزلند هم باعث شده که در کل رقابت ها با شرایط دیگری برگزار شود. قطعا مراحل بعدی بسیار دشوارتر خواهد بود و باید بیشتر تلاش کنیم.