عصبانیت بازیکن سرخپوش از بدشانسی!

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز  به درددل پرداخت. این بازیکن به ما گفت: «راستش را بخواهید از این همه اتفاق بدی که برای تیم‌مان رخ می‌دهد، از این همه بدشانسی عصبانی و خسته شده‌ایم. نمی‌دانیم چرا توپ‌های ما گل نمی‌شود اما استقلال یک شوت می‌زند، پرسپولیس یک کاشته می‌زند و وارد دروازه‌مان می‌شود. واقعاً من این مدل بدشانسی‌ها را جای دیگری ندیده‌ام.»

او اضافه کرد: «با این حال دم هواداران‌مان گرم. آنها عالی بودند و ما را به سمت جلو هدایت کردند. اگر بدشانسی نمی‌آوردیم و اشتباهات فردی نداشتیم، هر دو استقلال را می‌بردیم و با پرسپولیس مساوی می‌کردیم. به خدا بچه‌ها در رختکن به هم نگاه می‌کردند و می‌گفتند چطور ممکن است رحمتی از این طرف دروازه شیرجه بزند و شوت مرا بگیرد یا ضربه محمد ابراهیمی به تیر دروازه بخورد. این‌ها بدشانسی است. همین مسائل ما را شرمنده هواداران‌مان کرد.»

کیانی گفت: «این همه مشکل داشتیم ولی تیم خوبی ساختیم. تا به حال یادم نمی‌آید تراکتور تا این حد خوب و فنی بازی کند. ببینید ما در هر بازی چقدر خوب کار انتقال را انجام می‌دهیم و موقعیت می‌سازیم ولی نتیجه نمی‌گیریم. کادر فنی خوب و بازیکنان زحمتکشی داریم ولی هنوز امتیازی نگرفتیم اما من معتقدم بدشانسی یک بازی یا دو بازی مقابل‌مان می‌ایستد‌؛ از همین بازی با نفت تهران نشان می‌دهیم چه تیم خوبی هستیم.»

کاپیتان تراکتورسازی در نهایت گفت: «خالد شفیعی از تیم ما رفت کره‌جنوبی و بازی هم نمی‌کند. کاش او می‌ماند، هادی محمدی هم مصدوم نمی‌شد تا به این تیم‌ها نشان می‌دادیم چه تیمی باید صدرنشین باشد و چه تیمی قعرنشین. خالد رفیق من است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم اما اگر این همه مشکل گریبانگیرمان نمی‌شد، امروز ما صدر جدول بودیم.»