واکنش مربی استقلال به صحبتهای انتقادبرانگیز مهرداد میناوند

بهتاش فریبا در خصوص شرایط آبی پوشان تهرانی برای دیدار برابر سایپا از هفته چهارم لیگ برتر گفت: وضعیت تیم خوب است. بازیکنان روز گذشته استراحت کردند و امروز یک تمرین ایده آل را انجام دادند. با توجه به اینکه بازی قبل برابر تراکتور سازی را با پیروزی به پایان رساندیم شرایط عمومی بازیکنان خوب و آماده دیدار برابر سایپا هستند.

وی در خصوص وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: خوشبختانه امید ابراهیمی امروز بعد از دوران مصدومیت اولین تمرین خود را با سایر بازیکنان انجام داد. پادووانی هم شرایط خوبی دارد و فکر می کنم می تواند در مقابل سایپا هم به میدان برود.

مدیرفنی استقلال تهران در خصوص بازی با سایپا نیز تصریح کرد: سایپا تیم بسیار خوب، جنگنده، دونده است و از یک مربی کاربلد سود می برد. آنها هافبک های چپ و راست خوبی دارند و مطمئن هستم به تنها چیزی که فکر می کنند پیروزی برابر تیم استقلال است.

بهتاش فریبا خاطرنشان کرد: سایپا هم دو بازی گذشته خود را با پیروزی به پایان رسانده و نمی خواهد بازنده این دیدار باشد اما ما به دنبال کسب دومین برد و رفتن به بالای جدول هستیم. با شناختی که از بازیکنان استقلال دارم تیم ما یک بازی خوب و تهاجمی را به نمایش خواهد گذاشت.

وی تأکید کرد: ما ظهر امروز بازی های گذشته سایپا را آنالیز کردیم و کاملاً به نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا هستیم. تمرینات خود را از فردا براساس همین نقاط قوت و ضعف انجام خواهیم داد.

مدیرفنی استقلال در خصوص اینکه مسئولان باشگاه سایپا اعلام کرده اند این بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود، گفت: ما در این مسابقه میهمان هستیم و برایمان فرقی ندارد در ورزشگاه تختی بازی کنیم یا دستگردی.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا آبی پوشان مقابل تراکتورسازی دو نیمه متفاوت را برگزار کردند افزود: نیمه اول به جز گلی که وارد دروازه تراکتور سازی کردیم می توانستیم به گل های دیگر هم دست پیدا کنیم. اعتقاد دارم در نیمه دوم هم خوب بودیم اما ۱۰ دقیقه پایانی را به خاطر استرس گل نخوردن به حریف واگذار کردیم و تراکتور فشار زیادی بر روی دروازه ما آورد اما مدافعان و دروازه بان ما با هوشیاری حملات تراکتور سازی را دفع کردند.

بهتاش فریبا در خصوص صحبتهای انتقادبرانگیز مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی علیه سرمربی و کاپیتان استقلال، گفت: باید یاد بگیریم که ما الگوی جوانان هستیم، خیلی از بازیکنان جوان هم از پیشکسوتان الگو می گیرند. در شأن و شخصیت میناوند نبود که چنین رفتار زشتی از خود نشان دهد. این برنامه بیننده زیادی داشت و نباید میناوند که بازیکن ملی پوش و باتجربه ای بود چنین الفاظی را به کار می برد.

وی تأکید کرد: متأسفانه صدا و سیما هم بی تأثیر نیست که اجازه می دهد در یک برنامه تلویزیونی چنین الفاظی استفاده شود و مجری آن برنامه به راحتی هر چه می خواهد بگوید.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پیشکسوتان ریش سفیدی نمی کنند تا این مسئله بدون شکایت حل شود؟ اظهار داشت: در گذشته هم یکی دیگر از مجریان تلویزیونی چنین رفتاری را با سرمربی سابق استقلال داشت و اگر آن زمان با کدخدامنشی این موضوع حل نمی شد شاید امروز چنین اتفاقی نمی افتاد. سرمربی استقلال شکایت کرده و اعتقاد دارم باید این کار روال قانونی خود را طی کند.

بهتاش فریبا در پایان ضمن تشکر از هواداران استقلال گفت: هواداران استقلال برابر تراکتور سازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و تا پایان بازی از تیمشان حمایت کردند. ضمن تشکر از همه آنها امیدوارم در دیدار برابر سایپا هم کنار ما باشند و همچنان تیم خود را حمایت کنند.